WINKEL Zena België

Schuim

Moderator
Medewerker

GMP82

Zilveren Member
Er is wel wat filmmateriaal gesneuveld, of verbeeld ik me dat?

En nog wachten op nieuwe/uitbreiding voorraad.

Knettermans

Bronzen Member
Inmiddels is het assortiment al flink uitgebreid en begint de Zena van vroeger weer een beetje terug te komen met grotendeels eigen producten. Veel nieuwe producten en ook oude producten die nieuw leven ingeblazen zijn. Let dus wel op met "oude" producten dat ze niet per se hetzelfde zijn als voorheen! Zo hebben bijvoorbeeld de Hydra cakes een downgrade gehad met minder kruit.

Naast de Zena, Original, Thor en Herlat producten hebben ze ook een aardig assortiment Riakeo en helaas maar enkele Funke producten. Ook van Luypaers is bijna niets meer te krijgen.

Bijna vergeten: ook Horsepower is weer volop verkrijgbaar en Hong Deng Long is terug van weggeweest.

Vergeleken met de vorige jaren zijn de aanbiedingen er ook weer wat op vooruit gegaan.

Laatst bewerkt:

stefantvs

Administrator
Medewerker
Inmiddels is het assortiment al flink uitgebreid en begint de Zena van vroeger weer een beetje terug te komen met grotendeels eigen producten. Veel nieuwe producten en ook oude producten die nieuw leven ingeblazen zijn. Let dus wel op met "oude" producten dat ze niet per se hetzelfde zijn als voorheen! Zo hebben bijvoorbeeld de Hydra cakes een downgrade gehad met minder kruit.

Naast de Zena, Original, Thor en Herlat producten hebben ze ook een aardig assortiment Riakeo en helaas maar enkele Funke producten. Ook van Luypaers is bijna niets meer te krijgen.

Vergeleken met de vorige jaren zijn de aanbiedingen er ook weer wat op vooruit gegaan.
bedankt voor je update! altijd handig om een beetje te weten wat er allemaal is veranderd :)

painkiller

Registered User
Inmiddels word de website weer gevuld met oa. pijlen en verschillende matten.
Van de shell pijlen is ook een filmpje online gegooid:

Mooi om te zien dat Zena weer terug komt op het oude niveau!

GMP82

Zilveren Member
Inmiddels word de website weer gevuld met oa. pijlen en verschillende matten.
Van de shell pijlen is ook een filmpje online gegooid:

Mooi om te zien dat Zena weer terug komt op het oude niveau!
Mooie pijlen hoor, maar op oude niveau.... div cakes (o.a. hydra) hebben downgrades ondergaan. Prijs-kwaliteit laat te wensen over. Alleen bij acties komt er wel eens wat interessants langs.

painkiller

Registered User
Mooie pijlen hoor, maar op oude niveau.... div cakes (o.a. hydra) hebben downgrades ondergaan. Prijs-kwaliteit laat te wensen over. Alleen bij acties komt er wel eens wat interessants langs.
Het glas is half leeg bij je?
Er zijn de laatse tijd echt heel veel mooie (eigen) producten toegevoegd die misschien juist wel een upgrade zijn door het wisselen van fabriek.
Aardig verschil tov. het aanbod van afgelopen jaren.

Knettermans

Bronzen Member
Het zit een beetje in het midden, het assortiment en de kwaliteit en prijs daarvan in combinatie met de hele goede acties zoals jaren terug zien we niet meer. Vergeleken met de laatste jaren hebben ze echter hele grote stappen gezet want het assortiment was gewoonweg slecht, de prijzen (veel) te hoog en de aanbiedingen matig.

Frank1971

Member

Bijna vergeten: ook Horsepower is weer volop verkrijgbaar en Hong Deng Long is terug van weggeweest.

Het duurt dit jaar wel weer erg lang voordat ze nieuwe producten binnen krijgen.
Voor dit assortiment rij ik niet heen.
Hoop dat er snel wat binnenkomt

Knettermans

Bronzen Member
Het assortiment is nog behoorlijk schraal inderdaad en qua aanbiedingen is het ook (nog) niet veel soeps. Vorig jaar begon het seizoen daar ook pas echt in oktober dus ik verwacht dat het ook dit jaar pas in oktober zal zijn.

Overigens hebben ze met name in Olen vaak wel diverse aanbiedingen die niet op de website staan.

Frank1971

Member
Het assortiment is nog behoorlijk schraal inderdaad en qua aanbiedingen is het ook (nog) niet veel soeps. Vorig jaar begon het seizoen daar ook pas echt in oktober dus ik verwacht dat het ook dit jaar pas in oktober zal zijn.

Overigens hebben ze met name in Olen vaak wel diverse aanbiedingen die niet op de website staan.
Vorig jaar was ik 23 sept. In Olen toen was Riakeo igg al binnen

JackS

Member
We zijn vandaag naar Zena geweest. Die Iskra cakes van 25 euro per stuk. Het is bijna ongelooflijk hoe geliefd die zijn. We stonden er noodgedwongen twee uur. Het was redelijk druk. In echt vrijwel elke winkelwagen zaten er een paar. Zonder overdrijven, vrijwel iedereen kocht er minstens twee. En vaak de hele serie van 6! Geen enkel ander item kwam ook maar enigszins in de buurt. Ik vroeg het ook aan de verkoper of dit nu het beeld was...Ja, ze vlogen eruit.
Verder: ze houden er zonder uitzondering strak aan 1 Kg per persoon. Resultaat: veel uitleg, een enkele discussie en mensen die steeds weer terugkwamen. Ik schat dat als je die cakeserie van 6 wilde kopen en je dus drie keer in de rij moest staan je zelfs met redelijke drukte minimaal een uur in de rij staat. Dat wordt nog heel erg leuk in december. Dan is het er zeker drie keer zo druk. Of: kom met vrouw en andere volwassenen. Maar dan nog is volladen zoals ik vroeger wel eens zag er niet meer bij.

Laatst bewerkt:

Frank1971

Member
We zijn vandaag naar Zena geweest. Die Iskra cakes van 25 euro per stuk. Het is bijna ongelooflijk hoe geliefd die zijn. We stonden er noodgedwongen twee uur. Het was redelijk druk. In echt, zonder overdrijven, vrijwel iederen kocht er minstens twee. En vaak de hele serie van 6! Geen enkel ander item kwam ook maar enigszins in de buurt. Ik vroeg het ook aan de verkoper of dit nu het beeld was...Ja, ze vlogen eruit.
Verder: ze houden er zonder uitzondering strak aan 1 Kg per persoon. Resultaat: veel uitleg, een enkele discussie en mensen die steeds weer terugkwamen. Ik schat dat als je die cakeserie van 6 wilde kopen en je dus drie keer in de rij moest staan je zelfs met redelijke drukte minimaal een uur in de rij staat. Dat wordt nog heel erg leuk in december. Dan is het er zeker drie keer zo druk. Of: kom met vrouw en andere volwassenen. Maar dan nog is volladen zoals ik vroeger wel eens zag er niet meer bij.
Dat van het strenge handhaven had ik idd ook al gehoord.
Waar was je in Baarle of Olen?

Bovenaan