WINKEL Zena België

painkiller

Registered User
Mooie nieuwe Riakeo cakes bij Zena:

bridge

Bronzen Member
Het ziet er naar uit dat Riakeo dat hele hoge nivo ook niet volhoudt.

Autoshow D is een hele vette. Dat is degeen die je moet hebben.

1Salute

Registered User
1000026085.jpg
Zaterdag gekocht:
- Cyber world A (roze dahlia, willow en fish)
- Cyber world C (Crackling tail to crackling palm met regenboog pistil)
- Brokat Pastell (gouden mines met regenboog tips)
- Muffler (fluit en salutes)
- 0.8" Silver comets (5 salvo's van 12 shots gouden tails met zilveren blink)
- Pakje Surtidor silbador (zilveren screamer fonteintjes met scream van hoge toon naar lage toon 🤩 )

Jammer dat Nederlandse importeurs dergelijke cakes niet of nauwelijks importeren. Maar goed, een gezellig dagje Olen + lokale horeca achter de rug 👌

JackS

Member
Ik vind Riakeo compounds nooit zo goed. De cakes vind ik veel beter. De cakes hierboven zijn best wel mooi, die met die spinners vind ik magistraal. Daar hou ik echt van. Zien we te weinig terug in compounds en dan zeker niet zo goed uitgewerkt. Sinds Riakeo er is hebben we altijd wel wat cakes van ze, maar de compounds laten we meestal staan. Steeds maar weer dezelfde of erg gelijkende effecten.

1Salute

Registered User

Ik heb nog nooit zulke goeie horsetails uit 30mm tubes gezien, vandaar dat ik hem niet gekocht heb. Als er aankomend jaar straatfilmpjes van zijn (en ze komen >95% overeen met de productvideo, wat doorgaans bij Zena België zo is) komt ie er in 2025 zeker bij. Stipt op nr.1!

Frank1971

Member

Ik heb nog nooit zulke goeie horsetails uit 30mm tubes gezien, vandaar dat ik hem niet gekocht heb. Als er aankomend jaar straatfilmpjes van zijn (en ze komen >95% overeen met de productvideo, wat doorgaans bij Zena België zo is) komt ie er in 2025 zeker bij. Stipt op nr.1!
Geloof mij als het windstil is dan krijg je wat je ziet.

Knettermans

Bronzen Member

Die is wel heel erg mooi! Niet goedkoop maar wel een pareltje. Die horsetails zien er geweldig uit en met dat tempo in waaiervorm hangt de lucht er heel de tijd vol mee al duurt dat niet zo lang.

Bovenaan