Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zouden jullie mij een prive bericht willen sturen met welke echte aanraders zijn qua Prijs/knal?
Zena de bunker is veel te klein,als er 5'6 man binnenstaat is het al vol. Produkten waar ze van zeggen dat het op voorraad is zijn er niet.Vandaag naar Harry Loots geweest,alles wat op zijn site stond had hij ook.Ga voortaan altijd naar Loots,heeft alles en het is er een stuk relaxer in zijn winkel.
Als ik mail en ze zeggen dat het op voorraad is ,ga ik er ook vanuit dat het er is!!! Niet zo lopen janken als iemand terechte kritiek op Zena heeft.
Ik heb gemaild vrijdag of de djf op voorraad was. Ik kreeg bericht dat hij op voorraad was.Als ik dan 150 km heen en 150 km terug moet rijden baal ik daar wel een beetje van.Ik haal al jarenlang vuurwerk bij Zena wat altijd goed was!!Als het niet goed is mag het ook gezegd worden.Dus laten we het wel eerlijk houden.
Ik kan me die teleurstelling helemaal voorstellen. Toon kennende ( als je deze aan de Phone hebt gehad) zal dit niet zomaar laten gebeuren, misschien heb je met iemand anders gesproken.
Ja kritiek mag je altijd uiten en je mening daarin ook. Alleen is dat weleens moeilijk te accepteren. Het is natuurlijk wel in welke vorm deze wordt geuit.