Zen Fireworks Go's Holland

Dim

Product Beheer
Medewerker
Lekker mysterieus allemaal! Wel spannend zo! Hoop dat de effecten ook zo goed zijn als de start met ontwerpen en websites!

Richardus

Registered User
Lol, kijken hoelang die laatste link nog in de lucht blijft :hehe!: Ze hebben blijkbaar onderschat hoe men tegenwoordig het internet afstruint. Als je iets niet bekend wilt moet je er ook niks van op het publieke web plempen.

trimbaard

Registered User
CSI FPM GAAT VERDER

Ik zal de namen niet noemen.

Sales Agent Netherlands bij ZEN Fireworks
Enschede en omgeving, Nederland | Marketing en reclame
Huidig: Sales Agent Netherlands bij ZEN Fireworks, Linkbuilder bij Innovadis BV Voorheen: Verkoop Medewerker bij Rubro Vuurwerk B.V., Vertegenwoordiger bij Red Bull Opleiding: Saxion Hogeschool Enschede, Landstede Sport & Bewegen

Dim

Product Beheer
Medewerker
Een oud vertegenwoordiger van Rubro is deze lijn begonnen? Bizar.

Ben heel benieuwd naar de effecten en vooral naar de prijzen!

Cornel

Registered User
Op dit moment worden op vwc alle items online gezet zag ik, zitten mooie dingen bij!

(Wil geen reclame maken, maar ter info)

gizmo75

Registered User
Trots meldt Huisman Vuurwerk dat wij als eerste winkelier in NL de producten van ZEN Fireworks zullen gaan opnemen in ons assortiment. Op korte termijn zullen de artikelen aan onze website worden toegevoegd!

gizmo75

Registered User
Ja zeker gezien Dim en echt een aantal prachtige spullen voorbij zien komen. En dat ondanks het slechte weer. Mocht Oud & Nieuw weer in het water en wind vallen, noknok even afkloppen, dan weten we nu in ieder geval van tevoren hoe deze spulletjes zullen presteren onder deze condities... :tounge:

Koetje

Registered User
Maar zou je daar dan ook 175€ voor betalen?
Ik weet de prijzen niet maar laten we er van uit gaan dat je dezelfde prijzen betaald als vroeger in belgie.

de 100 schots blokken bij Alpeco waren de laatste jaren 110-120 ongeveer. Dat is precies ook de prijs die ik voor deze blokkies zou overhebben, 100-110. 180 is echt te gortig. Maar toch leuk dat weer een nieuwe importeur het probeert met een voor de legale markt, nieuwe insteek.

Tony

Administrator
Medewerker
de 100 schots blokken bij Alpeco waren de laatste jaren 110-120 ongeveer. Dat is precies ook de prijs die ik voor deze blokkies zou overhebben, 100-110. 180 is echt te gortig. Maar toch leuk dat weer een nieuwe importeur het probeert met een voor de legale markt, nieuwe insteek.

We kunnen het niet helemaal vergelijken he?!
Nu zit je op de bank zonder zweet in de bilnaad en dat was wel anders wanneer je bij Alpeco weg reed. Plus CE, Kooien etc.
Dus ik wil er wel 125 tot 150 voor betalen maar zoals eerder vermeld is het nu ook voor mij te duur.

Koetje

Registered User
No worries, ik gaf alleen aan dat de 150-200 niet klopte voor de 100 schots blokken van Alpeco.
Zweten viel wel mee btw, hooguit wat beter om je heen kijken en vaker spiegels checken op de terugweg :p

kingmokum

Banned
Oké? Ga je ook nog wat uitleg geven dan?

Dat word een hele lap tekst, daarom even een linkje wat de boel duidelijker maakt.

http://www.ondernemeneninternet.nl/bv-holding.html

Je hebt nu

Rubro B.V. ( het oude rubro)

en

Rubro beheer B.V. (zen bij ondergebracht)

Ik vermoed dat er de komende tijd een paar bij komen.

Mocht zen nu totaal niet uit de verf komen loopt het huidige rubro daar geen schade van op.

Laatst bewerkt:

Dim

Product Beheer
Medewerker
Dat word een hele lap tekst, daarom even een linkje wat de boel duidelijker maakt.

http://www.ondernemeneninternet.nl/bv-holding.html

Je hebt nu

Rubro B.V. ( het oude rubro)

en

Rubro beheer B.V. (zen bij ondergebracht)

Ik vermoed dat er de komende tijd een paar bij komen.

Mocht zen nu totaal niet uit de verf komen loopt het huidige rubro daar geen schade van op.

Zo had ik hem nog niet bekeken Kingmokum, ik denk dat er ook nog een Rubro Schietbedrijf BV ofzo aan toegevoegd zal worden. Opzich natuurlijk niets mis mee.

fireworkaddict

Registered User
Dit is overigens de normaalste zaak van de wereld bij bedrijven, ook de minder kapitaalkrachtige.
Voorbeeldje: wij werken met 2 Beheer B.V. (mijn naam + beheer BV), dan een Holding BV, dan een werkmaatschappij.
Geeft in veel situaties wat meer mogelijkheden tot liquiditeit, fiscaal voordeel, subsidies, etc.

Bovenaan