Zelfgemaakt vuurwerk in woonhuis Spijkenisse

Moontan

Moderator
Medewerker
Zelfgemaakt vuurwerk in woonhuis Spijkenisse

De politie heeft in een huis aan de Kiekendiefhoek in Spijkenisse een grote partij zelfgemaakt vuurwerk gevonden. Dinsdagavond zijn daarvoor al twee mensen opgepakt.

De politie laat de Explosieven Opruimingsdienst woensdagochtend onderzoek doen naar het vuurwerk. De straat was vanochtend korte tijd afgezet.

Volgens buurtbewoners zijn dinsdagavond al vaten meegenomen. Ook zou een scooter in beslag zijn genomen.

http://www.rijnmond.nl/nieuws/28-10-2015/zelfgemaakt-vuurwerk-woonhuis-spijkenisse

Firecrack-R

Registered User
Dit zijn wat mij betreft de grootste prutsers; Gasten die verdomme in een (rijtjes)huis met flash en andere (onstabiele) mixes gaan lopen kloten. Ik zou toch een partijtje boos worden als ik er achter zou komen dat mijn buurman op zijn zolderkamertje aan het knutselen zou zijn. Al helemaal als ik ook kinderen rond zou hebben lopen.

Als je het al doet, doe het dan in een hutje op de hei, ben je ook niemand tot last als je een mooie eindknal maakt.

shinji

Moderator
Medewerker
Tot Oktober zijn het terroristen of drugslaboranten, daarna worden het vuurwerkartiesten

Laatst bewerkt:

Zaliotuur

Registered User
Ze gaan wel weer vol op het orgel zeg met hun "We weten allemaal wat er in Enschede is gebeurd....", klok en klepel / appels en peren all over the place. 700 kilo bruto is heel wat maar valt natuurlijk totaal niet te vergelijken met de hoeveelheden die er in Enschede lagen...

KoenL

Registered User
De politie heeft nog drie foto's van het vuurwerk online gezet.

3.jpg

6.jpg

9.jpg

Bovenaan