Zaragozana: Cakes

stefantvs

Administrator
Medewerker
Batería 30, 19 Disparos Fugaces y Peonías Cracker
2513%20EDIT.jpg

Batería 30, 19 Disparos Peonía Cracker con Sauce y Trueno
2506%20EDIT.jpg

Batería 30, 19 Disparos Volcán y Peonía Multicolor con Trueno
5633%20EDIT.jpg

Batería 30, 50 Disparos Cometas, Crosettes y Trueno
5633%20EDIT.jpg

Batería 30, 25 Disparos Peonías Sauce y Crosettes
5748%20EDIT.jpg

Batería 30, 25 Disparos Coco con Cracker y Trueno
5748D%20EDIT.jpg

Batería 30, 25 Disparos Multicolor, Intermitente y Cracker
5629%20EDIT.jpg

Batería 20, 100 Disparos Silbatos, Cracker, Multicolor
5722%20EDIT.jpg

Batería 20, 100 Disparos Peonías surtidas con Cracker y Trueno
5736%20EDIT.jpg

Laatst bewerkt:

Michel_G

Zilveren Member
Ik weet niet geheel zeker of dit daadwerkelijke cakes zijn die hun zelf importeren of dat ze alleen als verdeelpunt/groothandel fungeren.

De cakes die jij namelijk afbeeld hierboven, dragen allemaal het logo (op de bovenkant) van Manuel Estalella (Pirotecnia Recreativa), een importeur/producent van (consumenten)vuurwerk. Lijkt er dus op dat Zaragozana die cakes via Estalella verkrijgt en verkoopt. (aangezien ik ook producten van andere importeurs er bij zie staan, zoals Pirotecnia el Gato)

Hier de site van Manuel Estalella:
http://www.estalella.com/

Laatst bewerkt:

Michel_G

Zilveren Member
Michel, hartstikke bedankt voor je info, excuses al ik het fout heb.

Geen excuses nodig Stefan! :smiling: Alleen ik zag die afbeeldingen en logo op die cakes kwam mij direct bekend voor, vandaar dat het mij opviel. Maar begrijpelijk foutje, aangezien het op de site van Zaragozana net lijkt alsof het eigen producten zijn.

Maar vergis je niet in de prijzen hoor, die vallen niet mee.

Nope, heb je helemaal gelijk in, cakes zijn vaak zeker niet goedkoop te noemen. Alhoewel er af en toe wel wat cakes te vinden zijn met leukere uitwerkingen en fatsoenlijke prijs. Maar met name de grotere cakes kunnen soms erg duur zijn. (Ben al consucakes tegen gekomen met prijzen tot dik over de 100 euro)

Tony

Administrator
Medewerker
De tijd van goedkoop is voorbij.
In 2004/2005 en 2006 betaalde je nog maar de helft van wat je in NL betaald maar qua prijs liggen we nu gelijk.

Bovenaan