*Youtube Kanaal * RaiderZ Video en Sfeer topic
RaideRZ Registered User 20 november 2019 #123 stefantvs zei: Mooie sfeer en toppers van cake's zeg Klik om te vergroten... Yes, toppertjes dit! Ideaal vooravond spul.
stefantvs zei: Mooie sfeer en toppers van cake's zeg Klik om te vergroten... Yes, toppertjes dit! Ideaal vooravond spul.
Moontan Moderator Medewerker 11 december 2019 #127 Mooie cake die Burning Vulcano. Die houden we er in voor volgend jaar.
RaideRZ Registered User 8 januari 2020 #130 Hier ook nog de beste wensen iederen, zag dat ik deze nog niet gepost had. 2 uur kijkplezier:
Moontan Moderator Medewerker 8 januari 2020 #131 Leuke sfeerbeelden met prachtig vuurwerk voorzien van jouw bekende enthousiaste commentaar. Handig ook de bijschriften zodat je weet om welke artikel het gaat. Dank voor het delen!!
Leuke sfeerbeelden met prachtig vuurwerk voorzien van jouw bekende enthousiaste commentaar. Handig ook de bijschriften zodat je weet om welke artikel het gaat. Dank voor het delen!!
shinji Moderator Medewerker 8 januari 2020 #132 Kan er niets aan doen, maar als ik in een vuurwerkdippie zit, ga ik naar deze thread. Dat enthousiasme is best wel aanstekelijk zeg maar
Kan er niets aan doen, maar als ik in een vuurwerkdippie zit, ga ik naar deze thread. Dat enthousiasme is best wel aanstekelijk zeg maar
GMP82 Zilveren Member 8 januari 2020 #133 Als het dan toch verboden wordt, kunnen we deze compilatie nog op groot scherm kijken...
RaideRZ Registered User 27 mei 2020 #134 Om deze rare tijden door te komen hier aflevering 1 van een serie video's met wat hoogtepunten aan elkaar geplakt. Raad de producten zou ik zeggen .......
Om deze rare tijden door te komen hier aflevering 1 van een serie video's met wat hoogtepunten aan elkaar geplakt. Raad de producten zou ik zeggen .......
Moontan Moderator Medewerker 14 juni 2020 #137 Inderdaad een mooie compound. Maar wat een feest daar bij jullie in de straat zeg. Daar zal je niemand over een vrijwillige vuurwerkvrije zone horen.
Inderdaad een mooie compound. Maar wat een feest daar bij jullie in de straat zeg. Daar zal je niemand over een vrijwillige vuurwerkvrije zone horen.
RaideRZ Registered User 4 juli 2020 #138 Ja zeker feest daar, wisten we ook niet want was een net nieuw opgeleverde wijk!
stefantvs Administrator Medewerker 26 juli 2020 #140 shinji zei: Kan er niets aan doen, maar als ik in een vuurwerkdippie zit, ga ik naar deze thread. Dat enthousiasme is best wel aanstekelijk zeg maar Klik om te vergroten... precies dit ja !!! Geweldig. Bedankt voor al je films
shinji zei: Kan er niets aan doen, maar als ik in een vuurwerkdippie zit, ga ik naar deze thread. Dat enthousiasme is best wel aanstekelijk zeg maar Klik om te vergroten... precies dit ja !!! Geweldig. Bedankt voor al je films