YouTube Japans Film materiaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stumbleupon

Registered User
Lijkt op de shells van Vavoom..
Yung Feng Pyrotechnics noemt het ghost shells...

Verder.. prachtig prachtig dat Japanse geweld... Die kleuren, de creativiteit, het vullen van de lucht van grond tot bovenin... Elke keer als je denkt wow, dit kan niet gekker... jawel hoor.. Kippe(n)vel!!!

gietjo

Registered User
Lijkt op de shells van Vavoom..
Yung Feng Pyrotechnics noemt het ghost shells...

Verder.. prachtig prachtig dat Japanse geweld... Die kleuren, de creativiteit, het vullen van de lucht van grond tot bovenin... Elke keer als je denkt wow, dit kan niet gekker... jawel hoor.. Kippe(n)vel!!!

In de muziekwereld noemen ze dit "fade out"

Wist niet dat ze dit ook met vuurwerk kunnen. COOL!!!!:love:

Stumbleupon

Registered User
Ook wel weer een paar bijzondere juweeltjes in deze contest.
Vooral na 2.00 minuten.. Die kleuren!:nuts:
Ik weet niet of het aan de camera ligt of dat de kleuren echt zo zijn..
Cyaan en lila zie je volgens mij niet zo vaak..

vonk

FPM Moderator
Medewerker

12 keer een 12 inch shell. Mortierbom op 1:40min is echt geweldig, met drie keer dragoneggs.

Zeer mooie bommen, ik vind zelf die 3 x dragoneggs of crackling chrysantium erg gaaf en de bom op 3.45 zeer mooi.

Maar een vraag, hoe weet je dat het om 12 inch gaat, ik heb zelf het idee dat het een stukkie groter is.

Poziloc

FPM Hangouderen
Staat bij de info van het filmpje

2010.01.02 Twin Ring Motegi , Tochigi prefecture, Japan Weather Fine. *** Size 12 inch shell 12 times ***

Tony

Administrator
Medewerker
Omdat sommige films niet de aandacht krijgen die ze verdienen kunnen ze beter weer in aparte threads worden gezet.
Daarom gaat deze thread dicht en kan je zelf nieuwe thread openen als je een leuke film op internet voorbij ziet komen die je wilt delen.

:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan