YouTube Italiaans film materiaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tony

Administrator
Medewerker
Ook de Italiaanse show zijn bij ons en de members erg geliefd vandaar deze aparte thread.

Om een direkte link te plaatsen, kan men deze code gebruiken:

[yt*]url[/yt] zonder sterretje uiteraard.
Je moet alleen het stukje url gebruiken wat na het = teken staat"dit bestaat meestal uit cijfers en letters" en dit plaatsen tussen de code.
yt1.jpg

(waar nu url staat) je krijgt dan direkt het scherm te zien, wat je hieronder ziet

Mochten er links zijn die niet meer werken, zullen wij die verwijderen
Ook vragen wij om goed op te letten, of het betreffende filmpje al geplaatst is en eventueel
de betreffende info over het filmpje/vuurwerk te plaatsen.
Veel plezier met zoeken en plaatsen.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik zal maar direct beginnen met een aardige opening van een Italiaanse show geschoten door Bartolomeo Bruscella in Alberobello 2009.

Opening zelfde festival door Pannella

Opening zelfde festival door Di Matteo

biertje

Registered User
Een filmpje van een soort dag/confettie show in Italie. Wie het schiet weet ik niet en ook niet waarom het geschoten word.

Z@P

Registered User
Wat een fantastische opening zeg van Bartolomeo Bruscella, daar kreeg ik wel even een grote glimlach van op mijn gezicht. Bruut geweld voor mij 2 effecten die ik nog niet gezien heb, een stutata met foto flashes?? en een grote cilinder bom op 1:07 met eerst wat kleine bommetjes en daarna heel snel 5 stutata bommen toch? heel tof.

Laatst bewerkt:

shadow13

Registered User
Nog wat filmpjes gevonden:

Sacra Spina 2010 San Giovanni Bianco - Bruscella

Bombe da tiro a Cimitile 2010 - Bartolomeo Bruscella

scarica Bruscella Cimitile 2010

Spettacolo pirotecnico a Cimitile 2010 - Ugo Lieto

fuochi cicciano liccardo 2010

Tony

Administrator
Medewerker
Omdat sommige films niet de aandacht krijgen die ze verdienen kunnen ze beter weer in aparte threads worden gezet.
Daarom gaat deze thread dicht en kan je zelf nieuwe thread openen als je een leuke film op internet voorbij ziet komen die je wilt delen.

:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan