• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

YouTube Films Materiaal DEEL 2!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier een filmpje van een mascleta geschoten in Alaquas.
In het begin van het filmpje klapt er een bom in de buis wat echt een enorme dreun geeft.

Dit zouden we in Nederland ook moeten hebben. Prachtdingen! Staat bij dat deze helaas ook in Duitsland niet meer te krijgen zijn...

Oproep aan alle importeurs in NL! Of zullen ze moeilijk door keuringen e.d. komen?

en waarom zijn chells nou net gevaarlijk en willen ze niet voor niets genoeg afstand tussen mortier en persoon ik kwestie DAAROM:

hij kan er nog mee lache maar had ook net iets anders af kunnen lopen.....

Laatst bewerkt door een moderator:
Great TV-Commercial.
In the backround, you hear the national anthem from Switzerland and the text at the end means: "Bluewin TV wish you a nice 1.August "

Bluewin TV = Internet Provider and Digital TV
1. August = National Day in Switzerland

The Making Of:

Gevonden op You Tube. 5 prachtige muziekale films
International Loto Quebec Montreal - Espagne in 5 delen
deel 1

deel 2

deel 3

deel 4

deel 5

Laatst bewerkt:
We hebben deze films ook in het forum zelf staan onder Montreal 2009 :)

ze zijn dr weer af. als hier you tube films staat, ga ik niet eerst controleren of ze toevallig al ergens op de staan. zou toch gek zijn. veel mensen kennen de site uit hun hoofd. nou ik niet dus. sorry

ze zijn dr weer af. als hier you tube films staat, ga ik niet eerst controleren of ze toevallig al ergens op de staan. zou toch gek zijn. veel mensen kennen de site uit hun hoofd. nou ik niet dus. sorry

Maak ook niet zo heel veel uit. Ik wist het toevallig omdat ik ze zelf geplaatst heb. :smile:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan