Status
Niet open voor verdere reacties.

Mats

Registered User
Hier een filmpje van een mascleta geschoten in Alaquas.
In het begin van het filmpje klapt er een bom in de buis wat echt een enorme dreun geeft.

siman says

Registered User
Dit zouden we in Nederland ook moeten hebben. Prachtdingen! Staat bij dat deze helaas ook in Duitsland niet meer te krijgen zijn...

Oproep aan alle importeurs in NL! Of zullen ze moeilijk door keuringen e.d. komen?

sem

Registered User
en waarom zijn chells nou net gevaarlijk en willen ze niet voor niets genoeg afstand tussen mortier en persoon ik kwestie DAAROM:

hij kan er nog mee lache maar had ook net iets anders af kunnen lopen.....

Laatst bewerkt door een moderator:

1PYRO8

Registered User
Great TV-Commercial.
In the backround, you hear the national anthem from Switzerland and the text at the end means: "Bluewin TV wish you a nice 1.August "

Bluewin TV = Internet Provider and Digital TV
1. August = National Day in Switzerland

The Making Of:

gietjo

Registered User
Mascleta op de zwarte cross te lichtervoorde!!! prachtige film. het is toch net Fallas
de show start bij 2.18

gietjo

Registered User
Gevonden op You Tube. 5 prachtige muziekale films
International Loto Quebec Montreal - Espagne in 5 delen
deel 1

deel 2

deel 3

deel 4

deel 5

Laatst bewerkt:

gietjo

Registered User
We hebben deze films ook in het forum zelf staan onder Montreal 2009 :)

ze zijn dr weer af. als hier you tube films staat, ga ik niet eerst controleren of ze toevallig al ergens op de staan. zou toch gek zijn. veel mensen kennen de site uit hun hoofd. nou ik niet dus. sorry

Tony

Administrator
Medewerker
ze zijn dr weer af. als hier you tube films staat, ga ik niet eerst controleren of ze toevallig al ergens op de staan. zou toch gek zijn. veel mensen kennen de site uit hun hoofd. nou ik niet dus. sorry

Maak ook niet zo heel veel uit. Ik wist het toevallig omdat ik ze zelf geplaatst heb. :smile:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan