Yoshimitsu's T*ring Herrie Show 2013/2014

Yoshimitsu

Registered User
Hallo vuurwerkfreaks!

Ik wil hierbij mijn Herrie show laten zien. Dit is de 2e die we gemaakt hebben.
De 1e plank is volledig doorgelont. De 2e plank is elektrisch ontstoken, met het Kingdom 12Cue kastje. Ik heb talon ontstekers gebruikt, en 1 prof ontsteker in de Secret Salute Salvo.
Alles verliep goed, ben erg blij met het resultaat van dit projectje.

Salute cake 2 viel tegen, en die thunderfan van lesli die er tussen zit slaat ook nergens op :p Had hardere knallen verwacht.

Hier de beelden:

Bedankt FPM, voor het idee :)

En hierbij ook nog extragratis mijn 1e show van 2 jaar geleden:

Verliep toen niet helemaal vlekkeloos. Met een pauze, een ontploffende pot, 1 pot die niet was afgegaan en de finale die te vroeg ging door vonkoverslag. En toch was ie leuk ^.^

Beste wensen allemaal!

Moontan

Moderator
Medewerker
Geslaagde show met de Secret temptation als meest opvallende knalcake.
Dank voor het delen Bram

gandalf

Registered User
Mooi wegezette opener!!! Ook heel leuk in het filmpje dat er steeds in beeld komt welk blok er afgaat, heel origineel!!!
Een stukje opbouwende kritiek; Wees zuinig op dat geweldige schietkastje en zet er op z'n minst iets overheen zoals een emmer of een teiltje ofzo, mocht er een cake uit elkaar klappen en een bombette tegen je kastje komen en erger nog, net toevallig daar ook klapt dan heb je serieuze schade aan je kastje=zonde toch?
Heb iig erg genoten van het showtje en die secret temptation??? Was mij nog nooit opgevallen, nu dus wel!!!
Bedankt voor het delen!

Bovenaan