Yellow River

joszie

Zilveren Member
Hier ging die vanavond ook af in de straat. Mooie cake. Alleen dat blauw niet echt zichtbaar? Wel grote spreiding. Wind kreeg er wel wat vat op.

VvanVuurwerk

Registered User
Ik lees gemixte berichten. In de goede oude Pangu tijd was dit echt een topper. Denk oprecht wel een van de allerbeste NL cakes destijds.
Pangu is daarna berg (of heuvel) afwaarts gegaan als je het mij vraagt. Op de video die @mikosjepyro plaatst lijkt hij echter wel goed.

@joszie hoe heb jij hem in de straat ervaren? Ondanks de wind. In vergelijking met andere 30mm cakes gemiddeld, slechter of beter ?

joszie

Zilveren Member
Ik lees gemixte berichten. In de goede oude Pangu tijd was dit echt een topper. Denk oprecht wel een van de allerbeste NL cakes destijds.
Pangu is daarna berg (of heuvel) afwaarts gegaan als je het mij vraagt. Op de video die @mikosjepyro plaatst lijkt hij echter wel goed.

@joszie hoe heb jij hem in de straat ervaren? Ondanks de wind. In vergelijking met andere 30mm cakes gemiddeld, slechter of beter ?
Tja. De ene 30mm is de andere niet. An sich qua grootte zit deze toch wel in de top van goede spreiding. Hij deed het prima. Denk eigenlijk van een nog grotere afstand nog mooier

Bovenaan