XXXL Horsebrand Rol ??

ThunderBall

Registered User
Iemand enige info over deze rol??:huh:

Ik heb in het verleden wel eens een legale 2000 Horsebrand rol gehad en dat was een heel beste mat.

Dit lijkt wel een echte Horsebrand rol en een behoorlijk grote.

- Plaatje,
2149.jpg

- Bron, http://www.vuurwerkportaal.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1136&category_id=132&Itemid=81&option=com_virtuemart&Itemid=81&vendor_id=6

ThunderBall

Registered User
Dit is toch overduidelijk nep.

Over Horsebrand nep of echt zijn de meningen verdeeld las ik in dat andere topic, voor mij staat het in ieder geval voor goede kwaliteit (eigen ervaring & van horen zeggen), zodoende hoop(te) ik dat deze mat een stuk beter is dan de rest van onze legale pruttel matjes!

Verder ben ik benieuwd of hij groter zal zijn als de xxl (100.000shots) matten, of dat dat ook maar weer reclame gezwam is!

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Over Horsebrand nep of echt zijn de meningen verdeeld las ik in dat andere topic, voor mij staat het in ieder geval voor goede kwaliteit (eigen ervaring & van horen zeggen), zodoende hoop(te) ik dat deze mat een stuk beter is dan de rest van onze legale pruttel matjes!

Verder ben ik benieuwd of hij groter zal zijn als de xxl (100.000shots) matten, of dat dat ook maar weer reclame gezwam is!

100.000shots is sowieso reclame gezwam haha. Ga maar tellen :smiling:

Ik denk niet dat deze beter is dan vergelijkbare rollen in nl omdat er een horsebrand logo op zit.

elmo

FPM Moderator
Het is net als Vonk zegt,door het plaatje wordt het echt niet beter,puur verkoop door de link naar illegale matten met het zelfde logo.
Het is en blijft een NL rol en pruttelt net als alle andere NL rollen alleen waarschijnlijk iets langer.

sprinkhaan

Registered User
Ik word erg moe het feit dat je een trend ziet in het naapen van het uiterlijk van het bekende (illigale) vuurwerk.
De chain van choet, black thunder pijlen die errug veel lijken op lawine pijlen en ga zo maar door.

ThunderBall

Registered User
Ik word erg moe het feit dat je een trend ziet in het naapen van het uiterlijk van het bekende (illigale) vuurwerk.
De chain van choet, black thunder pijlen die errug veel lijken op lawine pijlen en ga zo maar door.

Het gebeurd niet snel meer, maar deze mat had me wel even op het verkeerde been gezet!:hehe!:

Bovenaan