Star Club €22,-
The Passion Registered User 31 januari 2017 #4 Moontan zei: Nieuw product voor 2017-2018 : De Lethal Whistle Klik om te vergroten... die vind ik dus echt geweldig, beetje return of the phoenix meets gravity.
Moontan zei: Nieuw product voor 2017-2018 : De Lethal Whistle Klik om te vergroten... die vind ik dus echt geweldig, beetje return of the phoenix meets gravity.
The Passion Registered User 31 januari 2017 #5 Tony zei: Star Club €22,- Klik om te vergroten... super cake. elke twee rijen een ander effect in een redelijk goed tempo en een hele goeie prijs. Laatst bewerkt: 31 januari 2017
Tony zei: Star Club €22,- Klik om te vergroten... super cake. elke twee rijen een ander effect in een redelijk goed tempo en een hele goeie prijs.
Schuim Moderator Medewerker 1 februari 2017 #6 The Passion zei: die vind ik dus echt geweldig, beetje return of the phoenix meets gravity. Klik om te vergroten... Als deze bak echt zo op de markt komt dan doen me maar gelijk een kar vol. Nadeel is wel dat ze erg hoog komen, dus ben benieuwd wat er van de effecten over blijft
The Passion zei: die vind ik dus echt geweldig, beetje return of the phoenix meets gravity. Klik om te vergroten... Als deze bak echt zo op de markt komt dan doen me maar gelijk een kar vol. Nadeel is wel dat ze erg hoog komen, dus ben benieuwd wat er van de effecten over blijft