www.vuurwerkbon.nl

Grizmo Raizor

Registered User
hmmm.. tja, wat moeten wij hier nu mee? Ik bedoel, dat er bonnen zijn is niet zo groot nieuws (meer).. Enne, dat je dan veel gratis kan kopen is mij niet bekend!

RNBakker

Registered User
hmmm.. tja, wat moeten wij hier nu mee? Ik bedoel, dat er bonnen zijn is niet zo groot nieuws (meer).. Enne, dat je dan veel gratis kan kopen is mij niet bekend!

Denk dat Erik bedoelt dat als hij bonnen van anderen krijgt, het vuurwerk wat hij daarmee koopt voor hem gratis is.

Hieronder een foto van een verpakking die je kan aanschaffen om deze bon in te doen.

vuurwerkbon_verpakking.JPG

Tony

Administrator
Medewerker

Tis toch best een leuke idee om zoiets aan iemand te geven voor de kerst. Er word weleens gezegd dat wij als crew bot reageren maar dit soort reacties vind ik niet helemaal terecht.

Moontan

Moderator
Medewerker
Ben het helemaal met je eens Toon.
Ik plaats van after shave of shampoo waar mijn kast zo langzamerhamd overvol van raakt een veel nuttiger kado. Doe mij maar een vuurwerkbon.

Sweet Laker

Registered User
Dit initiatief was mij nog onbekend. Vind het waanzinnig en wat Moontan zegt, liever zo'n vuurwerkbon dan een, inmiddels afgezaagd, kado als een Dove badschuim ofzo

Erik121

Registered User
Ben het met je eens tony. Niet leuk dat er veelal negatief wordt gereageerd!! Lanceren ze eens wat leuks dan wordt het meteen afgezeken. Ik hoop dat ik een heleboel bonnen krijg. Zal eens sms en op zo'n bon te winnen

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Heel goed idee, zou hem graag krijgen.

Tevens kan je ook een bon van € 25,-- winnen en hiervoor moet je een sms sturen. Goed dit doen we dan krijg je een sms terug waarin je een vraag moet beantwoorden ( een domme vraag ook nog) en dat is dan weer een extra sms, beetje belspel achtige praktijken.

Dat vind ik nou wel weer jammer.

3307

Registered User
Ik vind de verpakking wel grappig. Er is over nagedacht. Een vuurwerkbon in een vuurwerkbom, correctie: 'bon'. Hehe.

Leuk idee is het.

GMP82

Zilveren Member
Heel goed idee, zou hem graag krijgen.

Tevens kan je ook een bon van € 25,-- winnen en hiervoor moet je een sms sturen. Goed dit doen we dan krijg je een sms terug waarin je een vraag moet beantwoorden ( een domme vraag ook nog) en dat is dan weer een extra sms, beetje belspel achtige praktijken.

Dat vind ik nou wel weer jammer.

Zo'n actie doen ze niet voor jou hoor, maar altijd voor zichzelf.:idea::blink1:

Erik121

Registered User
Als je nu heel vaak sms t dan krijg je de prijs. Is mij vorig jaar ook gelukt. Had maar 25 keer ge sms t. Mooi pakket vuurwerk gehad met winkelwaarde 200 euri!!!!!

Bovenaan