www.roelwijngaarden.com

P

poziloc

Guest
zoals de meeste van jullie niet weten, heeft de site van roelz, crewlid van het vuurwerkmuseum....z'n site geupdate.....na een afwezigheid van een aantal weken...is die vanaf 00:00 1 juli weer online...met ruim 850 vuurwerklabels
van vroeger en nu
dat lijkt mij toch een aardig collectie?!

dus neem even een kijkje op www.roelwijngaarden.com en laat even een berichtje achter in het gastenboek

Laatst bewerkt:
P

poziloc

Guest
heb er net een kijkje genomen...moet zeggen dat het zeer indrukwekkend is deze verzameling aan labels

roelz

Registered User
Ok, we zijn weer onair!
Zelfde labels, compleet nieuwe opzet. Iedereen kan nu commentaar leveren bij de geplaatste labels, als de ouderen onder ons hun best doen komen de 'vergeten vuurwerkjes' weer een beetje tot leven. Opmerkingen bij de moderne labels zijn natuurlijk ook welkom. De inhoud van m'n site is dus in wezen niet verandert, (ok, ~350 labels méér te zien dan voorheen). de nieuwigheid zit 'm vooral in de veel betere manier van pics presenteren, die html tabellen van m'n vorige stek schieten te kort bij het toenemende aantal labels. Een gastenboek is er eigenlijk (nog) niet.. Vertel je verhaal in de commentaarbox bij je favoriete plaat van vroegâh, of nu. Groet, Roel. :w

Moontan

Moderator
Medewerker
Ziet er heel fraai uit Roel. Complimenten. Hier doe je heel veel freaks een plezier mee.
:w :w

Pieter

Registered User
Mooie site zeg, origineel design, veel labels.
Ik heb zelf nooit echt het idee gehad om een label te bewaren. Dit komt waarschijnlijk omdat ik wat jonger ben dan je gemiddelde freak hier. Maartoch vind ik het leuk om al die oude labels te bekijken.
Ga zo door met verzamelen.

P

poziloc

Guest
het verzamelen is bij roel dus ook begonnen op jonge leeftijd , vandaar deze zeer zeldzame collectie......het leuke is, dat ik een hoop labels zie, die weer jeugd herinneringen naar boven brengen .
dus pieter...sla aan het verzamelen hehe

NitraatFreak

Registered User
Nou, ik zal toch ook eens labels gaan verzamelen, kan ik als ik later wat ouder ben ook aan zo'n mooie site beginnen. Mooie site roelz!:w :7

Fire Fox

Registered User
Heb snel ff rondgekeken, aangezien ik net als pieter wat jonger ben dan jullie, maar moet toch zeggen dat er een indrukwekkende collectie aanwezig is :7

Ik zal het is aan m'n pa laten zien, vorig jaar op vuurwerkmuseum.nl kwamen ook de nodige herinneringen weer boven ]:)

Succes met de site verder :)

Tijger

Registered User
Wordt er nostalgisch van Roel erg mooi, maar je bent niet de enige die vroeg met sparen is begonnen, ik namelijk ook en heb 2 plakboeken vol, denk circa 400 stuks niet altijd even gaaf maar heb ze nog wel vanaf 1980 denk ik misschien leuk om een keer in te zien?
Ben blij dat ik ze bewaard heb, ben nu nog steeds met vuurwerk in de weer maar op een iets andere manier dus ook bij mij zat het er al vroeg in.....

roelz

Registered User
Hehe, na tientallen berichten in de trent van "..Tsja, ik had er ook veel, alleen is alles gedumpt bij het oud papier.." eindelijk iemand die de handel wél bewaard heeft. :eek: Ik zou een webstekje beginnen als ik jou was, genoeg liefhebbers die dat zullen waarderen, én dan ben ik niet meer zo eenzaam..;)
Groet, Roel.

roelz

Registered User
Ok.. De "Tijger Collectie" is inmiddels in huize Roel aangekomen, dat was wel even schrikken, ik dacht dat ik redelijk compleet was, niet dus. Een grove schatting telt 200 labels die ik niet zelf in het archief heb zitten. Allemaal 100% Nederlands, de jongste is ongeveer 15 jaar oud, KAT, Schuurmans, etc, alle beroemde namen komen voorbij. Ook een aantal nieuwe merken zoals 'West Lake Brand' en vuurwerk uit Taiwan. Er zitten veel van die chinese 'juweeltjes' tussen, ook het aantal astronauten paklabels die ooit verkocht zijn gaat enorm toenemen, kolere.. Ook diverse siervuurwerklabels die ik zelf niet bezit maar wel kan herinneren zitten er bij..
Als de kruitdampen zijn opgetrokken komt er in het nieuwe jaar een mega-update op m'n webstek. Stay tuned! (yes)

Cameo

Registered User
Hahaa, je weet ons telkens weer te verrassen, Roel :)
DIt is typisch weer iets om naar uit te kijken als "de dag" weer achter ons ligt. Lekker labels kijken in het immer groeiende label-archief van Ome Roel (yes)

Cameo

roelz

Registered User
Thx, Pounder.
Nee, poz, dat gaat nog wel even duren, alles scannen, opknappen, archiveren in de database, geschikt maken voor m'n webstek, etc.. Maarr, na de jaarwisseling gaan we er flink tegenaan. Ook de moderne labels komen aan bod, heb zo ongeveer elk label van de nieuwe 2006 knallers. (de knallers zelf zijn niet iets om trots op te zijn, wat een drama.) Laters! Roel
(damn, het is 31-12-2006!)

roelz

Registered User
Inmiddels is de "Jan Collectie" online, en dat is maar goed ook want het aantal moderne labels zou het aantal klassieke gaan overtreffen, dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn. :push: Uiteraard krijgen de nieuwe labeltjes van afgelopen oudjaar ook hun aandacht, vooral het knalvuurwerk is behoorlijk uitgebreid. Met dank aan kanonslagen.com en Alex. :cool:
Groet, Roel.

Laatst bewerkt:

roelz

Registered User
Luitjes, we zijn weer terug van weggeweest. De webstek is weer online met ongeveer 1500 labels, de meeste oud tot zeer oud. Veteranen kunne zich weer uitleven! :smiling:
Grtz, Roel.

Bovenaan