Ik heb in elk geval al even een overzichtje voor jullie van wat er allemaal afgeschoten werd deze avond.. Alle produkten werden steeds per 3 tegelijk afgeschoten met een bijpassend muziekje. Aan het eind volgde er nog een spetterende finale met de mooiste potten
Ik was persoonlijk erg onder de indruk van de Dynamic Savant, de poseidon (als ik het goed herinner) en natuurlijk de megatronix
Vergeet ook niet de heerlijke positiviteit van de heer met de microfoon, tijdens de demo !
Dynamic Savant was inderdaad leuk, leuk te zien dat er ook een "finale" in verwerkt was van 3 schoten tegelijk. Echter moet er toch veel meer te halen zijn uit 500 gram. Tevens vond ik de Vigilante (van Phoenix collection) ook nog wel leuk, maar zelfde verhaal als Savant. (wel minder dan Savant). Is gewoon allemaal maar net iets beter.
Poseidon zat echt een fors tempo in, alles recht omhoog, maar viel mij mee, ik was bang dat er te weinig tempo in zou zitten, echter weinig spectaculair.
Was gewoon weinig creativiteit te bespeuren, gewoon weinig lef getoond met nieuwe producten. Veel potten (o.a.turbobox, V-box) gewoon vergroot, maar niet of nauwelijks verbeterd. (Bion, grote "V-box" heeft wat andere kleurtjes, maar geen crackling).
Was geinig om te zien, opzich wel wat leuke dingen gezien, maar niet gezien waar ik op gehoopt had: Veel vernieuwende en creatieve potten, die zicht echt onderscheiden van de "oude" 200 grams cakes.
Was trouwens ook leuk nu eens een paar heren achter FPM ontmoet te hebben (waaronder Tony).