www.500gram.nl

Michel_G

Zilveren Member
Gisteravond, (eergister alweer zie ik nu), tijdens de demo avond van broekhoff, lag er achter in de zaal een map (bij de vuurwerkdummy's) met daarin de nieuwe folders meen ik. Ik ben zo stom geweest niet te kijken, maar stonden daar toevallig ook al (voorlopige) prijzen in ?

Tony

Administrator
Medewerker
Gisteravond, (eergister alweer zie ik nu), tijdens de demo avond van broekhoff, lag er achter in de zaal een map (bij de vuurwerkdummy's) met daarin de nieuwe folders meen ik. Ik ben zo stom geweest niet te kijken, maar stonden daar toevallig ook al (voorlopige) prijzen in ?

Nee hier stonden geen prijzen in helaas.

koen0s

Registered User
Hoe zit het eigenlijk met Diamond Collection. Er lijkt vooralsnog geen 1 500 grams pot, op de markt te komen. Is daar een speciale reden voor, of wil Diamond er gewoon niet aan beginnen?

Ik vind het opzich wel jammer, want ik ben zeer tevreden over het vuurwerk van Diamond;)

Gr. Koen

Tony

Administrator
Medewerker
Hoe zit het eigenlijk met Diamond Collection. Er lijkt vooralsnog geen 1 500 grams pot, op de markt te komen. Is daar een speciale reden voor, of wil Diamond er gewoon niet aan beginnen?

Ik vind het opzich wel jammer, want ik ben zeer tevreden over het vuurwerk van Diamond;)

Gr. Koen

Diamond komt ook met nieuwe spullen.Binnenkort krijgen we de fotos en de videos van de spullen. Nog even geduld.

markmt5

Registered User
hallo,

Ik heb het probleem dat ik niet meer de site 500gram.nl kan bezoeken :'(
elke keer zie ik 1 seconde de frontpage van 550gram.nl en daarna springt die gelijk over op een banner van chatcity of zoiets. Ik hoop dat iemand mij kan helpen van dit probleem af te komen want het is enorm kl*te dat die banner er steeds voor komt.

Alvast bedankt markmt5

Bert

Registered User
hallo,

Ik heb het probleem dat ik niet meer de site 500gram.nl kan bezoeken :'(
elke keer zie ik 1 seconde de frontpage van 550gram.nl en daarna springt die gelijk over op een banner van chatcity of zoiets. Ik hoop dat iemand mij kan helpen van dit probleem af te komen want het is enorm kl*te dat die banner er steeds voor komt.

Alvast bedankt markmt5

De 500gram.nl site lijkt het gewoon te doen, waarschijnlijk heb je spy-ware op je pc. Download HitmanPro en het meeste is weg.

Nou terug naar de 500 grammers, ben benieuw naar de filmpjes van DC. Ziet er goed uit iig maarja ik ben er eerder in getrapt |:(

AWG

Registered User
nergens ingetrapt, diamond is altijd mooi vuurwerk geweest alleen het is ook altijd duurder vuurwerk geweest.

ik heb eens een beetje zitten kijken naar de prijzen tussen DC en de andere merken, en wat me opviel is dat DC goedkoper is/lijkt.

geen idee hoe dat kan, misschien zie ik het verkeerd ofzo.

maargoed ik koop geen diamond pijlen meer omdat die te hoog gingen en te duur waren, maar ik koop wel nog steeds cakes(het blijft toch topkwaliteit), en ik vind het zeer positief wat ze op de markt brengen(voorzover ik het zo heb kunnen bekijken).:)

ik ben gelukkig mensen met die nieuwe 500 gram regel.:p :)

Bovenaan