WTF!

sprinkhaan

Registered User
Er heeft ondertussen in diverse media gestaan dat er in de loop der jaren al diverse berichten zijn geschreven over opgeblazen katten en dat het geen enkele keer waar gebeurd is.
Altijd was er achteraf wel iets mis met het verhaal.

ifeelfine

Registered User
oude thread kan wat mij betreft dicht: er zijn nooit katten opgeblazen met vuurwerk in hun achterste iemand die katten heeft snapt ook dat het heeeeel vreemd zou zijn als het ooit wel zou lukken. Beide katten die in de media zijn verschenen zijn "gewoon" aangereden ook triest maar daarom gaan we nog geen auto's verbieden

sprinkhaan

Registered User
oude thread kan wat mij betreft dicht: er zijn nooit katten opgeblazen met vuurwerk in hun achterste iemand die katten heeft snapt ook dat het heeeeel vreemd zou zijn als het ooit wel zou lukken. Beide katten die in de media zijn verschenen zijn "gewoon" aangereden ook triest maar daarom gaan we nog geen auto's verbieden

Inderdaad, heb zelf een kater van 14 jaar oud en daar moet ik wel eens een ontwormings tablet naar binnen mikken.

Score tot nu toe: 1 keer gat in mijn duimnagel gebeten
3 keer al blijven hangen in mijn vel,dan ook echt gepierced dus. Dwars er doorheen. Dikke ontsteking een keer van gehad.
Heel veel krassen en krabben op mijn armen.

Voor de rest wel lief maar iemand mag van mij proberen om iets in zijn achterste te steken.
Ik wens diegene veel succes!

Denk dat dit geld voor alle katten en zeker de straatversies. (btw , de eerste de beste die ik zie dat ie het probeert die overleeft dat niet......Baasje is veel gevaarlijker.....)

Pancake77

Registered User
Er heeft ondertussen in diverse media gestaan dat er in de loop der jaren al diverse berichten zijn geschreven over opgeblazen katten en dat het geen enkele keer waar gebeurd is.
Altijd was er achteraf wel iets mis met het verhaal.

Het meest trieste is dat vuurwerkhaters dit nog altijd aandragen in de vw discussie ondanks dat dit alle vele malen is ontkracht. Hoezo een plank voor je kop...zucht

Ben zelf ook de trotse eigenaar van 3 poezebeesten en die vinden vw totaal geen probleem, geconditioneerd door het jarenlang horen van vw vids :)

rodepo

Registered User
ik heb 4 katten gehad, helaas zijn ze alle 4 heen. ze hebben alle een mooie katten leeftijd bereikt maar ik mis ze nog steeds.
mijn katten waren dol op vuurwerk ze keken hun ogen altijd uit voor het raam. 1 van die gekke katten sprong zelfs regelmatig tegen het raam achter de weerkaatsing van het vuurwerk aan.

maar weer ontopic. alle kat vuurwerk verhalen zijn ontkracht en inderdaad moeilijk om publicaties hiervan terug te vinden.

Liberte

Registered User
Onze kat "baas" is een held op sokken wat betreft vuurwerk. Hij moet er helemaal niets van hebben. Laatst testte ik wat lont om te kijken hoe snel het ging etc. bij het horen van het geluid van brandend lont, sprintte die al richting de bank om daar 30 minuten onder te blijven zitten. Met oud en nieuw is hij niet onder de bank weg te krijgen, maar gelukkig is hij het de dag erna wel vergeten.

Nog maar 3 dagen heren/dames en dan is de maand der maanden weer aangebroken. De tijd vliegt.

Bovenaan