WOOHOOO vuurwerk collectie(tje) niels-hihi

niels-hihi

Registered User
Dit alles was voor 35euro. 1 cake was niet geleverd en die had ik besteld dus daarvan kreeg ik het geld terug. Daarom is het geen 75 maar heb daarmee natuurlijk wel geld bespaard :smiling:
Hier de foto's

SavedPicture_zps8f5c5000.jpg

de hele collectie. (alleen de aansteeklonten staan er niet op :p)
SavedPicture1_zps90aca7cd.jpg

Jammer van de slechte kwaliteit.. De standaard rotjes 500stuks! En pakje romeinse kaarsen!
SavedPicture2_zps1cc0bf92.jpg

Erg grote (voor mij dan) en hoop ook mooie pijl!
SavedPicture3-1_zpsdb61bd88.jpg

Babypijl knal 2x 100stuks!
SavedPicture4-1_zpsf491e862.jpg

Grondbloemen 2x 40stuks!
SavedPicture5_zps977b566d.jpg

Ultra bomb XL (Groot rotje) Knallen echt lekker, al stiekem 2 afgeknald!
SavedPicture6_zps611acfb1.jpg

Thunder rockets, hoop dat ze een harde knal met leuk effect geven!
SavedPicture7_zps1c3a62ab.jpg

Een youth mortier!!! Echt heel erg groot.
SavedPicture8_zpsc39a3ee5.jpg

De thunder shocks!
SavedPicture9-1_zpsd510e4a1.jpg

Zie het verschil in grootte dan!!!

Ik ben er iig heel erg blij mee en ben op t moment een beetje hyper :smiling:!!!

Laatst bewerkt:

niels-hihi

Registered User
Ik had totaal alsnog 30euro korting doordat ik al vroeg besteld had.
Ben er igg echt blij mee voor dit geld.
Plaats zelf ook wat foto's als je dan kan/wilt! Jij ook alvast plezier met dat van jouw.

MrXtremeFireworks

Registered User
Die thunder tail moet je wal 's avonds aansteken he! Overdag zie je er niet zoveel van :p
Verder mooie collectie voor 35,-! Wel jammer dat die cake er dan niet bij zit ;)

passion fruit

Registered User
Leuke verzameling hoor voor dat bedrag. Ik ben toch stiekum wel benieuwd welke cake nou uitgekozen was door jou maar jammer genoeg niet geleverd is.

niels-hihi

Registered User
die thunder tail en de black rocket zijn sowieso voor 12uur. Ik vind het idd zelf ook wel balen dat die cake er niet bij zit maar ik ga mss nog 10pakjes thunder shocks halen oid. Maar misschien laat ik het wel zo.

deamonchild

Registered User
Mooie collectie hoor !!

Dat geld kan je natuurlijk ook gebruiken om 3 of 4 €9.99 cakes te kopen waarvan er heleboel te koop zijn.

Of een klein pakketje.

Verder heb je een erg mooi pakket zo zou ik het ook doen voor dat geld.

niels-hihi

Registered User
Kom ik er achter dat het toch best wel weinig was, er zijn nog maar 3pakjes shocks over, 1pakje kanonslagen, 1pakje grondbloemen, 5romeinse kaarsen, 1pakje babypijl knal en 5 mad dog pijlen en de thunder tail en de black rocket zijn ook nog over verder is alles al op...

Savaga

Registered User
Ja, het gaat snel als het leuk is!

Dus toch maar even je ouders lief aankijken of ze niet nog een keertje willen rijden voor je? :)

niels-hihi

Registered User
Klopt haha, ik bewaar de helft van dat pakje kanonslagen voor een heksenkring (200 in pak.) de babypijltjes komen denk ik niet op maar de rest sowieso wel, babypijltjes is zoveel werk om ze allemaal aan te steken en in de grond de prikken hahaha.
verder is mijn aansteeklont ook op dus ga nu verder met zelfgemaakte, en ik ga nu weer verder met knallen. Heb daarnet nog een film gekeken om de tijd een beetje te vullen :p

Bovenaan