Wolff Freak Preview 2013!

pyro-paultjuh

Registered User
Trouwens leuk om (eindelijk) wat mede liefhebbers van vuurwerk te ontmoeten. Nu val ik vooral mijn vrouw lastig met mijn hobby. Echt jammer dat er in Nederland niet iets van een vuurwerk vereniging is.

Tony

Administrator
Medewerker
De inschrijfdatum is verlengd tot en met 7 Oktober! Inleveren vuurwerkshow is echter nodig voor 1 Oktober!

D

Deleted member 17038

Guest
Nou mijn show is af! Na aanpassing tot slechts 50 producten. Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden.
Wanneer word de keuze bekend gemaakt?

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Keuze is bekend gemaakt in de nieuwsbrief. Lid Chromeeh (Marc) ziet zijn ontwerp straks werkelijkheid worden!

vincer

Registered User
Heartworm, bedankt voor het melden wat betreft de bekendmaking van de winnaar via de nieuwsbrief.

Bij deze wil ik chromeeh van harte feliciteren. Je heb echt een prima show ingeleverd en tot de puntjes uitgewerkt. Zeer professioneel gedaan, petje af!!

De andere inzendingen waren stuk voor stuk ook mooie shows, alleen stak de show van chromeeh er met kop en schouders boven uit.

Ik wil alle deelnemers bedanken voor hun inzet. Ook wil ik Wolff bedanken voor deze mogelijkheid om een eigen show te schieten.

Op naar 19 oktober, dit gaat een geweldige dag worden!

D

Deleted member 17038

Guest
Heb er zin in en ben heel benieuwd!
Zie in de nieuwsbrief ook iets staan over een filmpje?

D

Deleted member 17038

Guest
Op die van Chromeeh na? Lijkt me best interresant. Gewoon als tekst of bijvoorbeeld finalefireworks filmpjes? (ik heb nog niet alle producten na gemaakt)

Arno89

Registered User
Deze niet hele actieve poster heeft zich ook aangemeld samen met zijn broertje. Ik hoop dat wij erbij mogen zijn:)!

Leuk initiatief!

Bovenaan