Ja, het was weer een gezellig dagje, weer veel bekenden gezien, zowel op de beurs als tijdens de demo.
Het weer zat behoorljk tegen, maar toch nog veel mooie dingen gezien, en ja, de 'paraploft' moest nog uit het vet.
Wat betreft de demo-avond, ik vond'm eigenlijk wat tegenvallen, zeker voor een jubileum.
Publiekstrekker was zeker Bavaria/Pyrounion, en hebben voor een mooi slotshow gezorgd.
Niet alles wat werd verschoten was van hun, er zat ook nog e.e.a. van Catapano bij, wat niet werd vermeld.
Maar de demo was zeker spectaculair. Ze hebben hier hun nieuwe blinkers geschoten, welke van erg goede kwaliteit waren.
Ook hun crackling effecten waren verbeterd. Bomba Piena diverse keren voorbij zien komen, geweldig.
Na de demo zijn Joshua, Marcel, en ik nog naar de set-up van Di Candia gegaan, waar we werden verwacht voor de 'afterparty'.
Een paar dagen terug kreeg ik te horen dat we door hun waren uitgenodigd voor een borrel.
Dus nog even snel een goede Single-Malt geregeld, wat erg werd gewaardeerd.
Tijdens de beurs hebben Marcel, Carmelo Di Candia, en ik al een borrel genoten, de sfeer zat er toen al in.
Na de show begon het uit te lopen op een gezellige boel, waar zelfs Joshua onder dwang van Carmelo een whisky moest meedrinken.
Voor de rest van de avond nam Joshua de rol op zich als barkeeper, wat'm erg goed afging:tounge:
Hoogtepunt was dat Carmelo de dummy 16" uit de bus pakte, en deze als een skippybal gebruikte, hahaha.
Onder luide aanmoediging van ons begon hij over het terrein te stuiteren....
Enfin, het was weer een avondje om niet snel te vergeten.
We zijn ergens vroeg in de morgen thuis gekomen, en ben als een wrak op bed gevallen, tsja, zo gaat dat toch?
's Avonds een vent, 's ochtends een wrak!:hehe!: