Witchcraft (nieuw 2010)

Tony

Administrator
Medewerker
1868_Wolff_Dynasty_Professional_Whitchcraft_new_2010_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Witchcraft [/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1868[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 23,-[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]167 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]45[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td][/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

rvdh

Registered User
Ik ben Rob van robsvuurwerkshop.nl . Dat is wel heel snel dat jullie hem gezien hebben. De site is bij wijze van proef online, deze zal volgende week helemaal af zijn en eind oktober helemaal gevuld.

Ik hoop dat jullie de opzet goed vinden. Als er nog verzoeknummers zijn voor de rest van de nieuwe wolff lijn hoor ik het wel. (lidu vuurwerkland enz ook zeer binnenkort)

Ghasper

Registered User
Op zich grappig, maar dit soort effecten heeft nooit een grote aantrekkingskracht op mij gehad. Wellicht dat als de prijs bekend is ik er toch eens eentje moet nemen om het in het echt te bekijken. Een film is toch maar een film....

Tony

Administrator
Medewerker
Op zich grappig, maar dit soort effecten heeft nooit een grote aantrekkingskracht op mij gehad. Wellicht dat als de prijs bekend is ik er toch eens eentje moet nemen om het in het echt te bekijken. Een film is toch maar een film....

€23,-

boozebelly

Registered User
Haha hij doet zijn naam wel eer aan. In de straat zal dit op velen inderdaad overkomen als een rare, behekste cake.
Zelf vind ik het wel geinig, maar zal ik zoiets niet snel kopen, meer iets voor de liefhebbers en die zijn er ongetwijfeld :smiling:

mickeyzegtboem

Registered User
Toon heeft de wichcraft nog niet live gezien (volgens mij)
Ikzelf vond de hummers in de Witchcraft iets beter overkomen, maar dat was helaas nog een sample.
Product is als het goed is afgelopen week binnengekomen bij wolff, dus misschien word hij nog ergens op een demo komende week geschoten.

mrfire

Registered User
Toon heeft de wichcraft nog niet live gezien (volgens mij)
Ikzelf vond de hummers in de Witchcraft iets beter overkomen, maar dat was helaas nog een sample.
Product is als het goed is afgelopen week binnengekomen bij wolff, dus misschien word hij nog ergens op een demo komende week geschoten.

Ik hoop het want ik vond het filmpje van de witchcraft ook beter over komen dan de wasp.. ik vond hem eigelijk veel mooier echt geweldig. iets sneller dan de wasp en iets betere hummers:lub:

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Een aantal foto's van de Witchcraft van alle kanten gefotografeerd.
Een leuke cake voor in de avond.
Waarschijnlijk lont ik de Witchcraft door met een Rio de Janeiro.
Jammer dat deze niet meer verkocht wordt bij mijn verkooppunt.

DSC_8576.jpg

DSC_8577.jpg

DSC_8574.jpg

DSC_8575.jpg

DSC_8578.jpg

michel0911

Registered User
Dit kan volgens mij niet tippen aan de Wasp...
Ik had elk jaar de Wasp erbij zitten, ik schoot hem altijd 's ochtends 10 uur.
Erg jammer dat die eruit gaat/is.

Wat me tegenhoud tot kopen is de prijs van de witchcraft.

Bovenaan