Wish lijst MichelAngelo

MichelAngelo

Registered User
Laat ik mijn lijst ook eens kenbaar maken. Of eerlijk gezegd.... de lijst van mij en een mede vuurwerk geilneef van boven de veertig. Samen gaan we er een leuke nacht van maken zullen we maar zeggen :cheesy:

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/3070

Buiten deze lijst om zal er nog een rooie rol zijn, wat chains 600, Fenix nitraatjes en kleine spulletjes voor de kids.

Verder staan de MC Thunder, Stars over Paris, Thunderking XXL, Hypnotised nog op de nominatie. I.v.m. het budget zal er dan wel wat moeten vervallen ben ik bang.

Als jullie nog adviezen of andere tips hebben dan hoor ik graag.

Richardus

Registered User
Mooi heur. Ik zie de Spaced pijlen van Zena op veel lijstjes staan; die gaan het goed doen!

Je wijst me zo ook op wat Classic dingetjes van Wolff, die ik even moet vergelijken met die van Beko/Shogun. Dank daarvoor ;)

Laatst bewerkt:

tha-pyromaniac

Registered User
Lekker lijstje, daar kom je O&N zeker wel mee door!
Ik overweeg Panter/Sniper maar weer...zucht.
Sinds dit jaar heb ik nog nooit zoveel wiskunde gedaan haha:push:.

Jean Cross

Registered User
Lekker lijstje, daar kom je O&N zeker wel mee door!
Ik overweeg Panter/Sniper maar weer...zucht.
Sinds dit jaar heb ik nog nooit zoveel wiskunde gedaan haha:push:.

Advies: Meteen halen de Sniper.!! Zo´n klassebak.!!!:nuts:

@MichelAngelo:

Erg leuk lijstje.!!!
Zie zoveel dingen die ik ook wil, maar weet het allemaal nog niet :worried:
Ben blij te zien dat jij ook wat Bonfireworks cakes koopt, wil ze ook en ben echt benieuwd naar de kwaliteit.!!

tha-pyromaniac

Registered User
Advies: Meteen halen de Sniper.!! Zo´n klassebak.!!!:nuts:

@MichelAngelo:

Erg leuk lijstje.!!!
Zie zoveel dingen die ik ook wil, maar weet het allemaal nog niet :worried:
Ben blij te zien dat jij ook wat Bonfireworks cakes koopt, wil ze ook en ben echt benieuwd naar de kwaliteit.!!

Nou ik heb de Sniper er maar weer opgezet!
Alleen ik moet weer gaan schuiven ben ik bang...ik heb vandaag 2 krantjes in de bus gehad, boordevol aanbiedingen enz.

MichelAngelo

Registered User
De Sniper moet erop en Panter heb ik nog staan van vorig jaar. Bonfireworks nog nooit gehad, maar van e filmpjes wordt ik wel enthousiast. Ik ga naar Lopik (goedkopervuurwerk.nl) en daar hebben ze niet alles. Ik denk dat ik (voor mij) de drie mooiste eruit heb gepikt.
Jean, als ik jouw topic lees van vorig jaar zal je er zeker uitkomen denk ik zomaar.

MichelAngelo

Registered User
Bestelling is weg...
Op de valreep de Hawaii er afgehaald en Super 4-16 van Dynasty erbij gezet. Voor ca. €8,75 per pot leken me de filmpjes wel oké!

michel0911

Registered User
Laat ik mijn lijst ook eens kenbaar maken. Of eerlijk gezegd.... de lijst van mij en een mede vuurwerk geilneef van boven de veertig. Samen gaan we er een leuke nacht van maken zullen we maar zeggen :cheesy:

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/3070

Buiten deze lijst om zal er nog een rooie rol zijn, wat chains 600, Fenix nitraatjes en kleine spulletjes voor de kids.

Verder staan de MC Thunder, Stars over Paris, Thunderking XXL, Hypnotised nog op de nominatie. I.v.m. het budget zal er dan wel wat moeten vervallen ben ik bang.

Als jullie nog adviezen of andere tips hebben dan hoor ik graag.

leuke lijstje, maareh chains 600 ? lol

MichelAngelo

Registered User
Die Triple X heb ik nog liggen van vorig jaar:blink:

@michel0911
Hahaha, ja ik heb een speciale uitgave!! Had een heel karton en heb ze allemaal verlengd met 100:laugh: Nee, 500 natuurlijk:toung:

MichelAngelo

Registered User
Dacht in eerste instantie de Green Glitter Missile battery en de Rocket Boom niet te kunnen bestellen bij mij in de buurt. Toch gevonden! Dus weer teruggezet op mijn lijst. Ook het Fontein Voordeelpak erop gezet. Kijken of Beko de nostalgie een beetje kan benaderen!!!!

MichelAngelo

Registered User
Jongens hebben jullie nog een tip.....

De Energetic van Pyroshopper is niet leverbaar bij mijn dealer. Ik kan er wat anders voor uitzoeken. Alleen ik weet niet wat ik moet kiezen. Wat mist er nog in mijn lijst?
Kan kiezen uit Zena, Bonfire, Dynasty.

Temple of Stone (dynasty), Coupe d'Etat (zena) zit ik aan te denken.....

Bovenaan