Dennis010
Registered User
Hoakan 2.0 zie ik hier... 6 uur wachten, respect voor je geduld, ik had na een uur m'n centen al terug geëist.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Eerst al je foto's één voor één uploaden in je eigen album en dan kan je ze daarna linken vanuit je album in één post.Gister om 17.30 bij Vos Vuurwerk Huizen mijn bestelling opgehaald. Ik heb het altijd koud bij vuurwerk winkels alles was weer mooi uitgestald en mn bestelling was er snel. Ook Moontan nog even tegen gekomen!
(ps. waarom kan ik maar 1 foto toevoegen? zou graag meer foto's laten zien!)Bekijk bijlage 9682
Jeetje, dat is gewoon 'sluit-waardig'...
Gisteren begon de dag voor mij om 00:45 in Breda, hier de eerste bestelling opgehaald, na een kort slaapje naar Pijnacker gegaan voor de vuurwerkbunker, liep lekker soepel en was zo weer weg, rond 17:00 even een bestelling opgehaald bij onze lokale vuurwerkdealer(vuurwerkleerdam), om daarna richting Zuthpen te rijden voor de Piroshop-Arentz.
Had ik dit laatste maar niet gedaan,
Mijn ophaaltijdsvak was van 20:00 tot 21:00, ik was daar netjes om 5 voor 8 en heb mijn bonnen "aangemeld"
Echter heb ik 6 uur staan wachten tot het 02:00 was , en ben ik naar de balie gegaan om mijn geld terug te vragen.
Ik had geen zin meer om te wachten op een bestelling die dan toch voor 70 procent incompleet is zoals bij mensen die wel iets van een bestelling kregen.
Dit kon helaas niet cash, omdat ze vrijwel alles al hadden uitgegeven aan terugbetalingen.
Veiligheid stond ook niet erg hoog op het prioriteiten lijstje van het personeel, er werd met compounds gegooid alsof het niks was, verpakkingen zagen er nat/extreem beschadigd uit. bussen vol met vuurwerk die niet op slot stonden werden uitgeladen waar mensen bij stonden te roken.
Een hele koude douche voor Piroshop-arentz.