Wijchen

gizmo75

Registered User
Wijchen * Emporium *
Datum: 26-05-2012
Plaats: Wijchen
Provincie: Gelderland
Tijd: Tussen 23.45 en 00.15 uur
Straat: Recreatiegebied "De Berendonck"
Wie: Master Pyrotech
Wat: Professioneel vuurwerk (t/m 4" cakeboxen)
Waarom: Dance-event Emporium

Formele vergunning:
KLIK

Feyenoord1908

Registered User
Weet iemand toevallig of dit een beetje te zien is, als je verder niet voor dat dance feest komt?
Dus als je geen kaartje hebt?

mickeyzegtboem

Registered User
Heb even op het kaartje gekeken, en zoals vermeld in de vergunning staat het grootste gedeelte van het vuurwerk aan de noordzijde van de plas.
Ik verwacht dat daar ook het festival zal zijn, dus ik ben bang dat het meeste niet te zien is van buiten het terrein.
Misschien dat je langs de snelweg A73 nog wat kan spotten, maar dat zal dan voornamelijk het grotere werk zijn met al die bomen op het terrein

Feyenoord1908

Registered User
Heb even op het kaartje gekeken, en zoals vermeld in de vergunning staat het grootste gedeelte van het vuurwerk aan de noordzijde van de plas.
Ik verwacht dat daar ook het festival zal zijn, dus ik ben bang dat het meeste niet te zien is van buiten het terrein.
Misschien dat je langs de snelweg A73 nog wat kan spotten, maar dat zal dan voornamelijk het grotere werk zijn met al die bomen op het terrein

Bedankt voor de reactie! Nou dan zal ik de moeite maar niet nemen, voor die 6 a 7 min.

mickeyzegtboem

Registered User
Leuk in elkaar gezet hoor, zeker geen aanfluiting om dit als afsluiter van je festival te hebben staan.
Keurig met de muziek mee geschoten, en effecten voor en achter goed bij elkaar gezocht.
Puntje erbij voor Master Pyrotech!

Bovenaan