Archief Wiggle wiggle

FPM ProductBOT

Registered User
320_lesli_overig_wiggle_wiggle_08_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Wiggle wiggle[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Lesli Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]320 [/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 1,49[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]7,5 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]72/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Don't ask, just try! De kip met het gouden...[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 4/09/2013[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Jean Cross

Registered User
Wat gaaf! Jeugdsentiment!

Hier ben ik in Curacao mee opgegroeid :D
En altijd maar de eieren zoeken en brullen omdat ik ze niet kon vinden.. nu snap ik ook waarom iedereen zo moest lachen dan.. haha :) Maar nu koop ik ze voor mijn neefje! (en dus stiekem ook voor mijzelf :p)

GMP82

Zilveren Member
Heb dit nog nooit eerder gezien, maar als ik de constructie zo bekijk, denk ik dat de ballon op zn gat opgeblazen gaat worden.

Son-T

Registered User
Ik ken ook kippetjes van vroeger uit Curaçao. Kan me herinneren dat deze er anders uit zagen.Weet nog wel dat ie aan de achterkant spuwde met vuur
en met hoop gekakel(wisselende fluit) tot zijn einde kwam.
Ik spreek dan ook over meer dan 30 jaar terug.
Wiggle wiggle zal niet misstaan in me vitrine kast.:cheesy:

Jean Cross

Registered User
Ik ken ook kippetjes van vroeger uit Curaçao. Kan me herinneren dat deze er anders uit zagen.Weet nog wel dat ie aan de achterkant spuwde met vuur
en met hoop gekakel(wisselende fluit) tot zijn einde kwam.
Ik spreek dan ook over meer dan 30 jaar terug.
Wiggle wiggle zal niet misstaan in me vitrine kast.:cheesy:

Ja cool he! :bigsmile:

Owja, ze kakelde ook nog, haha.
Ben benieuwd of ie ook daadwerkelijk het gevoel van vroeger terughaalt!
Maar wat je zegt, deze MOET ik een vitrine staan!
Ik ga vast een plaatsje reserveren thuis.

Red Eagle

Registered User
shop_popup.aspx

Deze staat bij mij in de Fixet folder.
De Wiggle Wiggle prijs 1,49

Laatst bewerkt door een moderator:

Sweet Laker

Registered User
In dit filmpje zie je duidelijk dat het ballonnetje wordt opgeblazen maar stelt niet veel voor nee. Klinkt die versie vanuit de Antillen beter!

Tony

Administrator
Medewerker
Wat een leuk ding is dit zeg! Nog nooit eerder tegengekomen. dat ballonneke, hi hi leuk voor de kids.

We hebben er ook wat oud en nieuw films van. Lesli komt dit jaar met de hummer! Daar komen uiteindelijk 2 grobdbloemen uit die echt nog heerlijk zoemen/hummeren?

DioR

Registered User
We hebben er ook wat oud en nieuw films van. Lesli komt dit jaar met de hummer! Daar komen uiteindelijk 2 grobdbloemen uit die echt nog heerlijk zoemen/hummeren?

Kan ik eindelijk mijn vriendin duidelijk maken waar wij onze hond naar hebben genoemd... Hummer!

Richardus

Registered User
O, is dat die die ook in 't Kids Playground zat? Of lijkt er iig op. Die vond ik het leukst van al die novelties afgelopen jaren, gaaf!

Bovenaan