Wierden (Demo Rubro Vuurwerk)

Reverser

Registered User
Zojuist alles terug zitten kijken, wat mij betreft een demonstratie die je bijna niet eens serieus kan nemen.
Dat iedere leverancier tegenwoordig wat opgefokte samples afschiet op een demo zijn we onderhand wel gewend, maar naar mijn mening spant Rubro toch echt wel de kroon ieder jaar
Zelfs een immortal gold, die toch al wat jaren op de markt is, wordt nog even in een opgefokte versie getoond.
Daarnaast heb ik sterk mijn twijfels bij een aantal powerdeals.. die zien er gewoon iets te dik uit voor die prijs!

Het toppunt dit jaar vind ik toch wel de commentator, want laten we eerlijk zijn.. dit kan je toch niet serieus nemen?
Zoals Moontan al zei: het is zeker leuk om naar te luisteren en kan me best voorstellen dat je er om kan lachen, maar als er zoals meneer zelf zegt 4980 mensen aanwezig zijn zou ik toch een andere commentator neerzetten om een beetje professionaliteit uit te stralen.. je staat daar immers toch je producten te verkopen aan winkeliers en e.v.t. consumenten

Al met al leuk om naar te kijken.... maar ik durf mijn lijst er nog niet mee te vullen.
Hopen maar weer dat we ''de echte'' versies op de demo's in November en December te zien krijgen

Is toch elk jaar hetzelfde op de demo van Rubro. Ik wil ze toch bedanken voor het geven van de show. Ik heb een uur mooi vuurwerk gezien. En dat nog gratis ook. En die commentator mag van mij blijven. Hij lult alles toch mooi aan elkaar met een knipoog. En wat de winkeliers betreft. Ik heb nog nooit zo veel aanhang mee zien komen. Snoepreisjes noem ik het.

Deze demo's zijn ten slotte voor de winkeliers en niet voor de consumenten. Hun portemonnees moeten leeg geschud worden. Er waren maar een paar cakes waar ik mijn vraagteken bijzet.

martijn_vuurwerkgek

Registered User
Is toch elk jaar hetzelfde op de demo van Rubro. Ik wil ze toch bedanken voor het geven van de show. Ik heb een uur mooi vuurwerk gezien. En dat nog gratis ook. En die commentator mag van mij blijven. Hij lult alles toch mooi aan elkaar met een knipoog. En wat de winkeliers betreft. Ik heb nog nooit zo veel aanhang mee zien komen. Snoepreisjes noem ik het.

Deze demo's zijn ten slotte voor de winkeliers en niet voor de consumenten. Hun portemonnees moeten leeg geschud worden. Er waren maar een paar cakes waar ik mijn vraagteken bijzet.

Helemaal met je eens hoor, vuurwerk is vuurwerk dus blijft altijd genieten... ik vind alleen ook wel dat we af en toe best kritisch naar dit soort demo's mogen kijken ondanks dat de toegang gratis is en onze ogen en oortjes weer verwend zijn

Bovenaan