Wie kan hier meer over vertellen??

jaimy

Registered User
Hallo ik heb dit aangeboden gekregen wie weet hier meer over??

Red thunder dragon

100 shots straight up pooping flower

En kogelraket nr 930 kal 90??

Als iemand mij kan vertellen hoe ik fotos hier op krijg dan zet ik ze erop want ik ben er nu een tijd mee bezig maar krijg het niet voor elkaar.

GrJ

bob1

Registered User
Hallo ik heb dit aangeboden gekregen wie weet hier meer over??

En kogelraket nr 930 kal 90??

Als iemand mij kan vertellen hoe ik fotos hier op krijg dan zet ik ze erop want ik ben er nu een tijd mee bezig maar krijg het niet voor elkaar.

GrJ

Ik denk dat je het over deze pijl hebt:

Zink 930 Bompijl (sier) met zilverstaart en groot boeket met ring: kleur boeket - kleur ringrood - groen // paars - groen // geel - groen // groen - rood // wit - rood // blauw - rood

Ollie

Registered User
die pijlen zijn best de moeite. Afhankelijk van de pijl. Maar de kracht waar die mee opstijgt is geweldig en het effect is echt enorm. Kijk wel uit. soms kunnen ze nog al eens horizontaal gaan vliegen door dat de top zo zwaar is. Op vuurwerkcrew staan verschillende filmpjes van zink ook de 930!

jaimy

Registered User
Ja ik had al gezegt dat ik het filmpje al had gezien. Maar heb foto,s van de blokken heb liever daar meer info over.

Zie mijn album hier boven

Gr

Laatst bewerkt door een moderator:

Wizz

Registered User
Tis spul van Nico-Lünig, dus kwaliteit zit zeker goed.
Effect van blok 1 is popping flowers w/ crackling tail.
De andere is lastig, maar als ik moest gokken denk ik rode lichtkogels met salute.

Ollie

Registered User
Tis spul van Nico-Lünig, dus kwaliteit zit zeker goed.
Effect van blok 1 is popping flowers w/ crackling tail.
De andere is lastig, maar als ik moest gokken denk ik rode lichtkogels met salute.

kleine aanvulling: die in 28 seconden leeg is!

jaimy

Registered User
ok dan nog vindt 15 a 16 kilo in 28 sec. very heavy!!!

jaimy

Registered User
Ok weet genoeg topic kan dicht!! We gaan hier toch off topic

Je kan beter niets zeggen dan dat je iets zegt zonder iets te zeggen!!

P

poziloc

Guest
Het gaat erom, dat je het over een bruto gewicht hebt.
Daar moet je je niet blind op staren! Het gaat puur om het netto kruitgewicht, dat is veel intresanter.
Zo'n blok zal ongeveer rond de 1000 gr. a 1700. gr. kruit bevatten en dat soort gewichten zijn veel intresanter

Bovenaan