Wie gaan er naar Fallas 2006

activi

Website Filmer
I'm also going this year
from madrid by car

me + fiancee
probably from 15 to 20 or 21 as we need some time to meet my relatives in valencia. It depends if the day 19 (holyday) wich is sunday pass to monday in madrid region (and in most of spain), i think it's goint to be, so expect many people for crema on the night of 19 as people will have the day 20 to return home.

Yvez

Registered User
bekendmaking vuurwerk/mascleta planning

Als ik fallas.com goed begrepen heb word de planning van de mascletas 17 januari om 21uur bekend gemaakt.

Tony

Administrator
Medewerker
Re: bekendmaking vuurwerk/mascleta planning

Yvez zei:
Als ik fallas.com goed begrepen heb word de planning van de mascletas 17 januari om 21uur bekend gemaakt.

Als het goed is hebben wij het programma eerder online staan.
Althans dit zegt een vriend van ons binnen de JCF.
Het maakt trouwens niet uit als we hem maar hebben. :9

RNBakker

Registered User
Nou is dat even een tegenvaller voor ons. In dit bericht had moeten staan dat wij (Irene en Rob) ook naar Fallas gaan. Maar Hotel Petit Palace Germanias zit vol. En we hebben geen zin om een lang stuk te lopen.

Dus nu is mijn vraag is er nog een hotel vlak in de buurt bij waar het allemaal gebeurt?

En ja ik weet dat we eerder hadden moeten reserveren, maar dat kon niet eerder. We kunnen nu trouwens ook alleen maar vanaf vrijdagavond de 17-de naar Fallas. Irene moet hoe dan ook vrijdagoverdag werken.

Mochten jullie een ander hotel in de buurt weten dan horen wij dat graag.

Ciao
Rob

Tony

Administrator
Medewerker
RNBakker zei:
Nou is dat even een tegenvaller voor ons. In dit bericht had moeten staan dat wij (Irene en Rob) ook naar Fallas gaan. Maar Hotel Petit Palace Germanias zit vol. En we hebben geen zin om een lang stuk te lopen.

Dus nu is mijn vraag is er nog een hotel vlak in de buurt bij waar het allemaal gebeurt?

En ja ik weet dat we eerder hadden moeten reserveren, maar dat kon niet eerder. We kunnen nu trouwens ook alleen maar vanaf vrijdagavond de 17-de naar Fallas. Irene moet hoe dan ook vrijdagoverdag werken.

Mochten jullie een ander hotel in de buurt weten dan horen wij dat graag.

Ciao
Rob

Dat is toevallig .
Ik heb vandaag de laatste kamer geboekt voor een maat van ons.
Je kan even kijken of High Tech hotel Bristol nog plek heeft. Is hetzelfde hotel alleen op een andere plek. Kwa plek nog dichterbij het stadhuisplein.
Ik vraag me nu ineens af waarom wij daar niet geboekt hebben.

RNBakker

Registered User
Tony zei:
Dat is toevallig .
Ik heb vandaag de laatste kamer geboekt voor een maat van ons.
Je kan even kijken of High Tech hotel Bristol nog plek heeft. Is hetzelfde hotel alleen op een andere plek. Kwa plek nog dichterbij het stadhuisplein.

Ja dan heb jij de laatste, want vanmiddag kon ik op de site nog boeken. Maar wilde ff wachten tot Irene thuis was met boeken. Moest haar nog overtuigen dat ook 2 dagen leuk is....

RNBakker

Registered User
Nou die andere zit ook vol hoor.....We zijn nog druk zoeken, maar het is lastig.

Tony zei:

Denk omdat dit dicht bij de vuurwerkwinkels is. In ieder geval zou ik het daarom doen..

Tony

Administrator
Medewerker
RNBakker zei:
Ja dan heb jij de laatste, want vanmiddag kon ik op de site nog boeken. Maar wilde ff wachten tot Irene thuis was met boeken. Moest haar nog overtuigen dat ook 2 dagen leuk is....

Het probleem is ook dat deze hotels niet voor 2 dagen hun kamers meer beschikbaar willen stellen. IK wilde boeken voor me schoonzusje die wilde 3 dagen komen maar voor 3 dagen verhuurden ze de kamer niet meer wel voor 5 dagen.

RNBakker

Registered User
Tony zei:
Het probleem is ook dat deze hotels niet voor 2 dagen hun kamers meer beschikbaar willen stellen. IK wilde boeken voor me schoonzusje die wilde 3 dagen komen maar voor 3 dagen verhuurden ze de kamer niet meer wel voor 5 dagen.

Ja, ik ga toch.........zij hij blij. Klopt dat ze nog wel voor 5 dagen een kamer vrij hadden. Betekent wel dat ik alleen heen vlieg op de 15-de (waarschijnlijk met Iberia) en dat Irene de 17-de komt. En de 20-ste samen weer terug.

Heb er zin in.

Voor degene die hulp hebben gegeven/aangeboden, hints en tips hebben gestuurd......Bedankt.

Tony

Administrator
Medewerker
RNBakker zei:
Ja, ik ga toch.........zij hij blij. Klopt dat ze nog wel voor 5 dagen een kamer vrij hadden. Betekent wel dat ik alleen heen vlieg op de 15-de (waarschijnlijk met Iberia) en dat Irene de 17-de komt. En de 20-ste samen weer terug.

Heb er zin in.

Voor degene die hulp hebben gegeven/aangeboden, hints en tips hebben gestuurd......Bedankt.

Goed om te weten dat het toch gelukt is.
Welk hotel heb je nu geboekt ?

Ollie

Registered User
Ik weet niet waar je woont maar als het klopt is er nog plek vrij de 15de vanuit brussel (rechtstreekse vlucht) met virgin express (prijs is ook niet al te slecht) vertrek om 07.10 en om 09.00 ben je in valencia (ruim op tijd om in te checken en rustig naar het mascleta plein te slenteren en plaatsje te vinden!!)

ps: zitten nog 6 en misschien 8 vuurwerkliefhebbers in hetzelfde vliegtuig!

Tony

Administrator
Medewerker
Ollie zei:
Ik weet niet waar je woont maar als het klopt is er nog plek vrij de 15de vanuit brussel (rechtstreekse vlucht) met virgin express (prijs is ook niet al te slecht) vertrek om 07.10 en om 09.00 ben je in valencia (ruim op tijd om in te checken en rustig naar het mascleta plein te slenteren en plaatsje te vinden!!)

ps: zitten nog 6 en misschien 8 vuurwerkliefhebbers in hetzelfde vliegtuig!

Tegenwoordig vliegt Vueling ook op Amasterdam. Op dit moment kost een retour all in €185,- . Ik heb zelf betaald met Virgin air vanaf Brussel op de 13 heen en de 20ste terug €88,- all inn retour maar die prijzen gaan nu niet meer op. Bij virgin geldt namelijk de regel Hoe eerder hoe goedkoper.

Weet jij de prijs van de vlucht nu Ollie ?

-Theshadow-

Registered User
check ook de vluchten van Air berlin eens.

ik zelf vlieg met air berlin op 13 maart rond 6 uur sochtends meen ik,
ben na een overstap op mallorca en eventjes wachten om c.a 11:25 in Valencia, waar de paëlla op mij staat te wachten.

Snel met de taxi naar het hotel (petite germanias) en rennend naar het Mascleta plein om tony een knuffel te geven :p :+

heb er zin in.

Ookal heb ik wel 1 nacht teveel geboekt, mijn vlucht gaat de 20e terug. Ik heb nog een overnachting de 20e |:(

Tony

Administrator
Medewerker
-Theshadow- zei:
check ook de vluchten van Air berlin eens.

ik zelf vlieg met air berlin op 13 maart rond 6 uur sochtends meen ik,
ben na een overstap op mallorca en eventjes wachten om c.a 11:25 in Valencia, waar de paëlla op mij staat te wachten.

Snel met de taxi naar het hotel (petite germanias) en rennend naar het Mascleta plein om tony een knuffel te geven :p :+

heb er zin in.

Ookal heb ik wel 1 nacht teveel geboekt, mijn vlucht gaat de 20e terug. Ik heb nog een overnachting de 20e |:(

Knuffelen ? Hoe oud ben je ? Want voordat ik je verschrikkelijk ga nemen wil ik wel weten of ik strafbaar bent.:+

Die nacht kan je als je daar bent gewoon kosteloos annuleren want als ik me goed herinner heb je direct via het hotel geboekt dus zit er niemand tussen.

P

poziloc

Guest
ik heb vernomen dat die volwassen is verklaard
dat betekend, dat je, je eigen uit mag leven :9

RNBakker

Registered User
Tony zei:
Goed om te weten dat het toch gelukt is.
Welk hotel heb je nu geboekt ?

Vanmorgen probeerde ik nog maar een een keer als check te boeken op de site www.hthoteles.com en tot mijn verbazing kon ik toen voor 5 dagen wel Petit Germanis boeken. Ontving er ook een automatische boekingsbevestiging van per mail.

Property Name: Petit Palace Germanias Gran Via Htl
Property Address: C/Sueca 14, Valencia, Spain, 46006
Property Phone Number: (34 963) 513638
Arrival Date: Wednesday, March 15, 2006
Departure Date: Monday, March 20, 2006

Hopelijk is het geen foutje van het boekingssysteem.

joepiedepoepie

Registered User
Mocht je nu nog per se in Petit Palace Germanias willen zitten, en je kan hem niet meer boeken, stuur me dan maar een pm'tje van 15 t/m 20 maart voor €842.27 - 10% voor 2 personen en voor €988.13 - 10% heb je de familiekamer voor 4 personenlijkt je dat wat:7 Dan heb ik waarschijnlijk nog wel een uitweg je;) en denk eraan met spiegels en zonder rookgordijn!

Is voor ons helaas niet weggelegt zo'n mooi hotel, wij moeten het doen met een Villa net buiten Valencia, heeft welliswaar geen spiegels aan het plafond. Hopelijk is de temperatuur een beetje goed in die tijd, zou zonde zijn van ons prive zwembad:9 Maar met zoveel kerels zal het opwarmen wel geen probleem worden:r , in de sauna bedoel ik dan he:)

Laatst bewerkt:

Ollie

Registered User
Tony zei:
Tegenwoordig vliegt Vueling ook op Amasterdam. Op dit moment kost een retour all in €185,- . Ik heb zelf betaald met Virgin air vanaf Brussel op de 13 heen en de 20ste terug €88,- all inn retour maar die prijzen gaan nu niet meer op. Bij virgin geldt namelijk de regel Hoe eerder hoe goedkoper.

Weet jij de prijs van de vlucht nu Ollie ?

Ik vlieg ook voor de bekende 19 euro per vlucht. Vrienden van me boekte een uur later was het alweer een stuk duurder!

Prijs is inclusief luchthaven belasting etc etc voor een RECHSTREEKSE vlucht 174 euro. 15de heen en de 20ste terug.

Scheelt je snel een uur of 2 á 3 of je rechtstreeks gaat of via via.

Laatst bewerkt:
Bovenaan