Tony zei:Het hotel heet High Tech Petit Germanis en ik moet zeggen het ziet er ook allemaal erg High Tech uit..Op je kamer heb je een plasma Tv , Pc inclusief 2Mbit Gratis internet en een Hydro Massage douche en voor de wat ouderen onder ons er hangt een spiegel schuin boven het bed...
Het hotel kost rond de €130 op 13 en 14 maart ..Op 15 maart gaan de prijzen omhoog naar €150,- per nacht ...Ik betaal een iets andere prijs maar dat komt omdat iemand die prijs al belooft had en ze dat nu niet meer terug kunnen draaien..
]
kruitsnuiver zei:mijn vader (mantronix) heeft op het laatste moment nog wat kunnen boeken*blij*
![]()
wij zullen er dus ook zijn, ik ben egt heel erg benieuwd want het is onze 1e keer valencia.
Mantronix zei:Helaas kunnen wij maar 3 dagen (school/werk). Wij komen op 17 maart om 11.30 aan en gaan de 20e om 12.00 weer terug. Wij zitten in hotel NH Ciudad de Valencia, Avenida del Puerto 214. Dit is ten westen van de centrum op ca. 15min lopen van de Paseo de Alameda en 35 min lopen naar de Plaza del Ayuntamiento, redelijk centraal dus. Wij hebben er ongelofelijk veel zin in en hopen dat wij nog ergens met een aantal freaks kunnen afspreken!
Groet, Mantronix en Kruitsnuiver
Tony zei:Ons en andere Freaks is niet zo heel erg moeilijk. We staan altijd even aan de voorkant van het stadhuis bij de opening van het hek naar het plein. We hebben zoiezo daar altijd onze zwarte Freakpyromaniacs shirts aan. Dat zal dus wel goed komen denk ik.
Tony zei:@Kruitsnuiver
Let wel op.
Treuno's no4 mogen afgestoken worden alleen wij zijn onze collectie al een aantal keren kwijt geraakt omdat de politie vind dat het dan even niet mag. Het is geen Nederland waar je de discussie met de agent aan kan gaan.
Je hebt het daar maar gewoon te accepteren.
Dit geld trouwens ook voor de pijlen. Als je deze afsteekt doet het dan in de riverbedding tegenover Palau de Musica daar hebben wij ook een heerlijk middagje lopen knallen met van alles en nog wat zonder problemen.
Kobajo zei:Het is leuk om te zien dat Fallas 2006 zo kort na oud en nieuw al bij een hoop mensen begint te "kriebelen" (including me). Moet zeggen Fallas toch stiekem een spannender vind dan de jaarwisseling.
raymondv zei:Ik ga dit jaar voor het eerst ... zal mij benieuwen !
Heeft er nog iemand tips ?
Vuurwerk kopen / afsteken ?
En waar kan je het beste zijn voor het vuurwerk 's avonds ?
Wordt er op 1 plek of meerdere plekken afgestoken?
Ben er alleen het weekend de 18e en 19e (tja je ken nie alles hebben he)
Ray
Tony zei:Lees verdomme effe het Fallas forum man.
Zit toch niet alles voor niks te tikken daar.
sont zei:Vind dit niet zo vreemd!!! Een week in plaats van een dag!!![]()
:w
raymondv zei:Jammer dat de 19e alleen nog Mascletta is (en crema neem ik aan) en geen avondvuurwerk.. dat wist ik niet.
Ga weer snel verder lezen ;-)