Naam: Nick
Leeftijd: 20 jaartjes jong
Beroep: Momenteel 3e jaars student Economie, Management en Recht aan de HAN in Arnhem
Hobby: Audio, Home-cinema, vuurwerk, fotografie en af en toe een potje knallen of racen op de pc of PS3. Verder bezoek ik heel regelmatig hardstyle-feesten in Nederland, Belgie en Duitsland.
Liefde: Inmiddels al 2,5 jaar een vriendin.
Muziek: Onderweg met name hardstyle, maar ook wat Pete Philly & Perquisite en Top40.
Thuis luister ik van alles, van Enya tot Black Eyed Peas, hardstyle en radio.
Vuurwerk: Vanaf kinds af aan al aangestoken door m'n vader en buurman die mij ieder jaar meenamen naar Jaco vuurwerk en Eijlander. Hier werd dan op de dag zelf alles aangewezen, onderhandelt over de prijzen en gingen we weg met 2 auto's vol. Dus vuurwerk werd er met de paplepel al ingegoten, de morning-glories hield ik dan ook al snel voor gezien en stapte over naar het 'zwaaardere' werk --> mini-rotjes. Maar een jaar later moet je toch verder, richting de echte kanonslagen! Daar begon het al....
Echter toen ik 12-13 was heb ik een 'klein' vuurwerkongeluk gehad, waardoor met name mijn moeder zoiets had van: "Nu is het afgelopen met al dat k*tvuurwerk"!
Ze hoopte dat ik van mijn 'verslaving' af was, maar in de loop der jaren begon het 'erger' en erger te worden. Ik begon halverwege de zomer al lijstjes op te stellen, en 'spullen' in te kopen. Er werden kapitalen de lucht ingejaagd met Oud&Nieuw, tot afschuw van sommige mensen in de buurt. De nadruk lag overdag namelijk met namelijk op zwaar-zwaarder-zwaarst qua knalvuurwerk en het zelf maken van knal-matten.
De afgelopen 3 jaar is dat nog steeds gebleven, maar iets afgezwakt. 's Avonds moest er toch maar een steeds iets grotere show neergezet worden, afgewisseld door de nodige rollen en knallers

En ik probeer steeds meer shows te bezoeken. Helaas de afgelopen 2 jaar niet naar Fallas gekunt, i.v.m. sterfgevallen in de familie :sad2: En volgend jaar moet ik ook laten lopen i.v.m. begin van mijn stage
Maar 2011 ben ik er sowieso bij, dan wordt zelfs mijn gehele reis gesponsort (als ik m'n diploma heb!) Dan gaat vaders -die toch een beetje aan het afkicken is qua vuurwerk- toch het geweld maar eens tegemoetzien :laugh:
Een gezicht bij een naam:
<--- The guy on the left in the white Tee <---