White thunder projectjes 2015/16

DioR

Registered User
Pijlenprojectje was goed gelukt zeg! Ik zag inderdaad zeer goede smiley's! Voor Duitse pijlen waren dit wel hele goede! Ik ben persoonlijk niet zo'n grote fan van het Duitse vuurwerk, maar weet dat er wel goede producten tussen kunnen zitten. En de prijs is ook wel wat beter dan hier in Nederland. Het verrassingspakket is ook weer een dingetje die ze van mij in Nederland in mogen voeren. Het pakket zoals jij hem hebt zou ik voor 50 eurotjes ook wel aan willen schaffen. Genoeg te stoken! Ik hou dit topic even in de gaten, ben benieuwd naar je overige projectjes!

White thunder 1

Registered User
Dankjewel Dior,dit is nouw zoow reactie :),waar ik het voor doe!Ik persoonlijk word juist steeds enthousiaster over het Duitse vuurwerk,want ook hier is een positieve verandering aan de gang in de effecten,maar ik respecteer iedereen ze mening en zijn keuze waar die vuurwerk koopt.

White thunder 1

Registered User
Ik vind sneeuw persoonlijk mooi,en ook de omgeving veranderd sprookjesachtig,en kon het dus niet laten om ook wat te stoken in die sneeuw
,ik weet dit heb niks met Oud en Nieuw te maken,maar wilde het toch laten zien,want ook dit blijf leuk en was ook niet het enigste.

Moontan

Moderator
Medewerker
Mooi gezicht die fonteinen in de sneeuw!! Sneeuw hebben wij in Holland al heel lang niet meer gehad met Oud en Nieuw.

White thunder 1

Registered User
Dankjewel Fred voor je enthousiaste reactie,en daarom doe ik d'r nog 1,is wel de laatste,vind hem persoonlijk het meest 'Sprookjes-achtig'

Laatst bewerkt:

White thunder 1

Registered User
Prachtig Gerard dat laatste filmpje. Geeft toch een extra dimensie die sneeuw!!

Ja toch!Dankjewel Fred,daarom moest ik het dus ook doen,het geeft een extraatje aan het stukje vuurwerk :grin:.Ook het volgende filmpje vind ik zelf wat extraas hebben,luister maar goed,en persoonlijk vind ik het een stukje genialiteit wat je met Zwart kruid kan doen,maar oordeel zelf:

White thunder 1

Registered User
Het uur 00.00 komt steeds dichterbij, en dit is ook het laatste stukkie vuurwerk, wat ik afstak de 31 ste, voor mijn projecten de lucht inging. De laatste fontijn van de avond op dit filmpie,wat ook een prima fontijntje was :have a nice day:

ferox

Registered User
Mooie fimpjes hoor! Heb er van genoten. Zeker die Pegasus is een mooie fontein. Die ligt gewoon bij de Aldi/Lidl? Want dan ga ik er dit jaar zeker naar op zoek!

White thunder 1

Registered User
Mooie fimpjes hoor! Heb er van genoten. Zeker die Pegasus is een mooie fontein. Die ligt gewoon bij de Aldi/Lidl? Want dan ga ik er dit jaar zeker naar op zoek!

Daar word ik weer blij van,weer iemand die van me filmpjes genoot :),en ja lag bij de Aldi/LIdl,welke weet ik niet meer exact,sorrie daarvoor.En kostte Maar 2,99 als ik me kan herrinneren :),bedankt voor je reactie Ferox

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Heerlijke show Gerard. Was het compleet met Duits vuurwerk wat je had?
Leuke reacties trouwens uit je publiek!!

White thunder 1

Registered User
Dankjewel Fred,dit was een Project met Belgische/Duitse en Tsjechiese potten :grin:.En was niet de enigste tuurlijk.

Laatst bewerkt:
Bovenaan