Whistle Thunder Queen

FPM ProductBOT

Registered User
Katan_Diversen_Whistle_Thunder_Queen_new_2011_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Whistle Thunder Queen[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Katan Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Diversen[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]4168[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 4,95[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td][/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 1/12/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]
Movies

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

R

Ronny Vos

Guest
De whistle thunder queen is binnen........wauw ik ben zeer tevreden over het resultaat.

maartenvincent

Registered User
Vreemd dat hier nog niemand op heeft gereageerd. Ik vond dit echt toppers met een stevige knal. Helaas wel 2 van de 10 die niet af gingen (wel een lancering, maar bombette brandde niet) (heb er nog 2 over).

Dim

Product Beheer
Medewerker
Had deze ook gekocht, vond ze echt heel goed. Had 3 verschillende van Katan, deze fluit en knal waren erg goed weet ik nog. Zelf had ik geen weigeraars.

elgielo

Registered User
Deze knalde overal dik bovenuit.
ik had binkies van 3 verschillende jaren, dragon thunders, sick 6, shocks en diverse knalblokken van diverse merken.
Maar ik durf met zekerheid te zeggen dat deze rakker er echt dik bovenuit kwam.
Van de 8 pakjes in totaal heb ik 3 weigeraars gehad.
Ik vind dit een dikke aanrader

zenerdiode

Registered User
Ik vind dit echt toppers.
Ik was positief verrast over de harde en doffe knal die van deze single shots af kwam.
Ik had ze eigenlijk gekocht vanwege de fluit.
Mijn verwachting was dat de knal gemiddeld zou zijn.
Naar mijn mening knalden deze harder dan de binkies, iets waar ik totaal geen rekening mee had gehouden.

Echter had ik ook een aantal keren een lancering zonder knal in de lucht.
Dit is misschien nog een puntje voor verbetering.
Voor de rest zou ik er niets meer aan veranderen.

Laatst bewerkt:

maartenvincent

Registered User
MAarten heb je ook nog productinfo over deze Whistle Thunder, want als dat zo is dan voor komend jaar een project bouwen met een doos of 20!

Hij is dus hier te vinden. Ze kosten 3,95 per 6 (maar daar is waarschijnlijk nog wel wat af te krijgen).
Kruitgewicht is 4,2 gram.

maartenvincent

Registered User
In het laatste filmpje hoor je het ook, een lancering zonder effect.
Ik heb even meegeteld en ik geloof 21 knallen gehoord te hebben, dat betekend dus 3 missers (mits er goed doorgelont is).

Dim

Product Beheer
Medewerker
Had ze zelf ook zoals eerder gezegd, heb ze alleen overdag verschoten. Erg jammer want het boeketje bij de burst is ook erg netjes!

Mr_Mascleta

Registered User
Ook te koop in Noord Holland? Zo te horen is de burstknal top! Als ze te krijgen zijn mooi een combi project met o.a Binkie, Silvery Dragon en L200cz Nitraat cake.

sprinkhaan

Registered User
Aan de hand van dit topic bij orthen 6 pakjes in de aanbieding besteld, ben benieuwd. :smiling:

Laatst bewerkt:

Schuim

Moderator
Medewerker
Ik heb vernomen dat deze niet meer op de markt komt volgend jaar en dat er nu resten worden verkocht.
Iemand hier meer info over?

Want heb ze nu dit jaar weer en blijft naast de Thunder Smoke een van de beste en mooiste single shots.

Laatst bewerkt:
Bovenaan