What you see is what you get?

Mikev

Registered User
De titel zegt het al .. alle filmpjes die ik zie van de cake's zijn altijd meerdere tergelijk. Beetje jammer vind ik dit .. :notrust:

GMP82

Zilveren Member
Dit is al aantal keer in film-threads besproken. Is inderdaad vaak jammer... maar wat heb je liever.... geen filmpjes of een filmpje van 2 of 3 tegelijk? Dat is namelijk waar we het (op demo-shows) mee moeten doen.

Mikev

Registered User
Persoonlijk koop ik geen 3 cake's begrijp je ..
En mensen die hier niet goed op letten
staan raar te kijken na dat ze hem hebben afgestoken.

Tony

Administrator
Medewerker
Persoonlijk koop ik geen 3 cake's begrijp je ..
En mensen die hier niet goed op letten
staan raar te kijken na dat ze hem hebben afgestoken.

Daar kunnen wij als website en filmers niks aan doen.
De demos zijn nu eenmaal zo en dat is begrijpelijk. Het is ook een soort marketing.

AWG

Registered User
tja ik snap het probleem niet zo.

het gaat toch om het effect?? of het effect nu meervoudig is of niet boeit me niet zo erg.
je ziet een zilveren,gouden,blauwe,rode een groene of een anderkleurige peony/palm/kamuro/mine/ barrage whatever...

of dat er nu 1 is of 10 tegelijk doet er dan voor mij niet toe.

dan kun je ook zeggen dat je bij een show op een afstand van 30 meter moet staan en dat je in de straat hooguit 10 meter ervanaf staat en dat het dan net zo indrukwekkend kan zijn.

maargoed ik heb datzelfde ook altijd met die filmpjes dat ik ze meerdere keren moet zien om te kunnen zien hoe het effect werkelijk is. ik concentreer me dan op 1 cake en kijk wat daar dan uitkomt.:smile:

red thunder

Registered User
Daar heb je natuurlijk gelijk in Tony!
Wat veel belangrijker is,is dat de beelden juist zijn en horen bij de omschrijving en naam.
En daar ontbreekt het dit jaar opvallend veel aan!!
Dit is de fout van de dealers/importeurs en niet van de sites die ze tonen.
Maar ik vind dit wel een kwalijke zaak want het maakt de filmpjes vrij nutteloos wanneer je ze gebruikt om je keuze te maken...

Tony

Administrator
Medewerker
Daar heb je natuurlijk gelijk in Tony!
Wat veel belangrijker is,is dat de beelden juist zijn en horen bij de omschrijving en naam.
En daar ontbreekt het dit jaar opvallend veel aan!!
Dit is de fout van de dealers/importeurs en niet van de sites die ze tonen.
Maar ik vind dit wel een kwalijke zaak want het maakt de filmpjes vrij nutteloos wanneer je ze gebruikt om je keuze te maken...

Dan kies ik liever toch voor de films dan voor de omschrijving die vaak standaard zijn. En ik denk dat een film zoveeeeel meer zeg. Maar wat is nu eigenlijk het probleem ?

AWG

Registered User
PRECIES!!!
dat gezeik over kleuren, lemongelul,robijnrodeonzin,oceaanblauwecrap.
het is gewoon geel,groen,rood,oranje,blauw, lichtblauw whatever.
het maakt het allemaal alleen maar onduidelijk.

ik snap wel dat ze het zo mooi mogelijk uit willen laten komen,maar ik koop niets voor die onzin.
een filmpje zegt meer dan 1000 woorden.:laugh:

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Je kunt het vervelend vinden of niet.

Maar bij professionele shows wordt het ook gedaan.
Meerdere shells, want 1 salute klinkt saaier (sorry kan het niet anders verwoorden), dan 10.
En 10 klinkt veel beter...
Ook worden er tijdens professionele shows, ook meerdere blokkies te gelijk afgeschoten.
En ga zo maar door.

Misschien is het ook zo naar de comsumenten demo's over gegaan.

Dat de importeurs denken, we schieten ook meerdere shells/blokkies/fontijne/enz./enz af tijdens professionele shows.

Dus waarom niet ook met consumenten vuurwerk.

Maar wat Tony ook zegt, het is ook marketing techinsch interessant.

Mikev

Registered User
Kijk AWG begrijpt hem .. door naar die filmpjes te kijken maak ik mn keuzes .. ik snap ook wel dat het voor de marketing meerdere worden afgestoken maar voor een niet oplettende kijker die zn keuzes maakt door naar deze filmpjes te kijken staat straks raar te kijken :bigsmile:

En natuurlijk geef ik de website niet de schuld!

Bovenaan