Werkendam

Dennis010

Registered User
ik heb even een mailtje verstuurd naar katan.
wil proberen erachter te komen, of dit een interessant showtje is om als
voorproefje te pakken op de show in moerdijk op dezelfde avond.
lijkt me leuk om er een combo-tje van te maken. (dicht bij elkaar, tijden ruim genoeg uit elkaar) oftewel... avondje vuurwerk :smile1:

R

Ronny Vos

Guest
De show in Werkendam is zeker de moeite waard om te gaan kijken,er worden flinke aantallen ontstoken.

Dennis010

Registered User
de mail van katan:

quote : "Hallo Dennis,

De show in Werkendam is zover mij bekend is om 23.00 uur. Hier word professioneel vuurwerk geschoten. Zeer zeker de moeite waard dus.

Met vriendelijke groet,
Mike" unquote.

JefFreak

Registered User
de mail van katan:

quote : "Hallo Dennis,

De show in Werkendam is zover mij bekend is om 23.00 uur. Hier word professioneel vuurwerk geschoten. Zeer zeker de moeite waard dus.

Met vriendelijke groet,
Mike" unquote.

en over moerdijk is niks bekend?

Dennis010

Registered User
en over moerdijk is niks bekend?

nee, helaas kan ik niks vinden op hun site over een programma of eventueel een bedrijf wat het schieten gaat verzorgen.
het enige wat er vermeld staat is dat het avondprogramma tot 23.30 duurt, en afgesloten wordt met vuurwerk.
zal dus een gokje blijven.

Gerko18

Registered User
Zijn er mensen die nog gaan.
Waar kan je het beste staan.
Weet iemand de exacte tijd dat er geschoten word want ik zag 10 en 11 uur.

Gr Gerko.

Dennis010

Registered User
Zijn er mensen die nog gaan.
Waar kan je het beste staan.
Weet iemand de exacte tijd dat er geschoten word want ik zag 10 en 11 uur.

Gr Gerko.

1. ja... dtmalive en ik zijn er bij.
2. weet ik niet. wij zijn daar ook onbekend.
3. kijk in post 5. dit is een mail van mike, directeur van katan vuurwerk, die zal de tijd wel weten denk ik...

Laatst bewerkt:

Tigger74

Registered User
Zooo toch ff wezen kijken..............

Nou het was niet slecht voor Nederlandse begrippen, er werden bijna alleen maar shells geschoten vanaf een ponton, voor de autosteiger van de Beatrix haven volgens mij 3" en 4".........misschien 5" maar dat weet ik niet zeker......... en een aantal mines op het einde......... het duurde ongeveer een kwartiertje....met een leuke finale....
Voor een half uurtje rijden vond ik het wel lachuuuu......

Katan bedankt...:blink1:... was prima...!!!

Groet sjoHARMa

Laatst bewerkt:

Dennis010

Registered User
wij zijn dus ook wezen kijken in het pitoresque werkendam.:smile:
show begon wat later dan gepland, door o.a. opgeschoten jeugd met rubberbootjes die het ponton wilden bekijken.
leuke show, met een aantal mooie shells.
er werd naar mijn mening veel in salvo's geschoten. (5 of 6 shells tegelijk)hierdoor kreeg je af en toe iets te lange "zwarte gaten"
het was jammer dat er toch een aardige wind stond, hierdoor verdwenen de effecten en het geluid wel snel. maar dit had ook met de enorme afstand te maken. (heerlijk die veiligheidsafstanden in nl).
de finale zag er heerlijk uit, goede volle lucht.
over het geheel genomen was het me het ritje toch waard, want dit soort vuurwerken zijn toch niet alledaags in nederland.
een pluimpje voor de heren van katan.

R

Ronny Vos

Guest
Dank je wel,

Het heeft veel moeite gekost om hier de vergunningen rond te krijgen,maar het was gelukt.

Er waren een bootjes die leuke probeerde te zijn om bij het ponton te gaan hangen/varen.

En het wachten was ook op verschillende boten met gevaarlijke stoffen,desondanks de vaarwegen waren gestremd vaarde deze boten er door?..... vreemde zaak

Dennis010

Registered User
Het heeft veel moeite gekost om hier de vergunningen rond te krijgen,maar het was gelukt.

lachen... dit verhaal werd ons door een man op de kade ook verteld.. die had schijnbaar contact met 1 van jullie of de gemeente of iets dergelijks gehad, (lastig dialectje dat werkendams.. :weird:) en hij wist te vertellen hoeveel moeite het kostte om alles bij de provincie geregeld te krijgen.

blazuhhh

Registered User
We zijn hier ook nog even wezen kijken. Er zijn inderdaad een aantal erg leuke bommen de lucht in gegaan. Wel af en toe wat korte pauzes tussendoor maar dat kan wel eens gebeuren als je met de hand schiet.

Wat me wel opgevallen is, is dat er maar erg weinig mensen wisten waar het vuurwerk nou vandaan zou worden geschoten. Aangezien er maar weinig bekend was, was het voor ons ook zoeken. We zijn uiteindelijk ook aan de verkeerde kant van de haven uitgekomen.

Desondanks hebben we toch nog wel van een leuke show kunnen genieten :smile:

blazuhhh

Registered User
Degene met wie ik mee was gereden heeft het wel gefilmd maar op een steentijdcamera. We gaan wel even prutsen om te kijken of we hem online krijgen en als het lukt verwacht geen superkwaliteit :smile:

Gerko18

Registered User
Zo gisteren ook naar Werkendam geweest en het was inderdaad zoeken waar het was maar toch gevonden en op een lekker punt kunnen genieten.
Ik had het idee vooral tegen het einde aan dat er 5 of 6 inch werd geschoten.
Kan je dat bevestigen Ronny.
Ik vond het zeker de moeite waard voor het kleine half uurtje rijden.
Zaten ook zeker leuke bommen tussen met mooie effecten.
Ik vond aan het einde die golden spider bommen zeer mooi alleen jammer van de wind dat het effect snel verdween.

Mijn complimenten voor Katan.

Maar vooraf aan de show zag ik dat er aardig wat op het dek stond dus heb mijn nieuwe N95 8gb gelijk maar getest kwa film camera en vond het op zich niet slecht voor een telefooncamera alleen jammer dat je de wind af en toe goed hoor.

Maar hier de link naar de film.

http://www.megaupload.com/?d=XSQJ0W7Z

Gr Gerko.

R

Ronny Vos

Guest
Hallo,

Wij hebben in Werkendam maximaal 4 inch geschoten en uiteraard 3 inch en 2,5 inch en cakebox kaliber 3 inch.

Ronny

Bovenaan