Wenstopic.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pyromaster2

Registered User
Ik wil vast iedereen een prettige kerstdagen toewensen en ook alvast een zeer gelukkig en voorspoedig 2007, ook voor de mensen die het momenteel minder goed treffen dan ons toch nog een warme kerstdagen en zalig uiteinde gewenst met familie en vrienden.
Denk aan de lijn he, de kilo's vliegen erbij namelijk en stook veilig met oudjaar en niet slopen he de slogan onder zegt het al.(bigg)

stookverstandig.jpg

Ben er een beetje vroeg mee maar zolang duurt het niet meer tot kerst en wat is leuker dan elkaar de beste wensen wensen.(tong)

Firespree

Registered User
Inderdaad iedereen de allerbeste wensen!!
Lekker eten gezellig met vrienden en familie misschien nog wel iets leuks krijgen/geven.
En jullie freaks veel plezier op ons zo heilige avondje maar dat zal wel lukken ga ik vanuit!!!
(radar)

Ernie

Registered User
Iedereen een vreedzaam en wat "vriendelijker" 2007. De trent van geweld en criminaliteit doet me bezorgd zijn. Daarom iedereen veel geluk, en gezondheid gewenst !

dennis1973

Registered User
ik ook alvast iedereen een fijne kerst en een geweldig nieuwjaar toewensen .... zit dit jaar met de feestdagen en oud en nieuw op cran canaria (bigg) ff kijken of daar nog wat leuk vuurwerk te vinden is (bigg)
greeetzzzzz all

Royal_8

Registered User
Ik wens jullie allemaal een fijne kerst en een gelukkig nieuw jaar. Ik hoop dat jullie er zoals dit jaar weer mooie feestdagen van gaan maken ;)

Royal_8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan