wensballonnen voor weinig

gietjo

Registered User
ze zijn er in verschillende kleuren sebastiaantje. geel,roze,rood,groen,paars.
zelf heb ik alle kleuren behalve de groene.

Als je de ballon op zn kop houdt met de brander naar boven dan kan je hem alleen aansteken. als de brander brandt, dan pak je gewoon rustig de punt van de ballon. je ziet hem dan vanzelf bol komen te staan.

Ze blijven ook tekoop, want deze voldoen aan de wetterlijke eisen. (heeft met het formaat te maken)

sebastiaantje

Registered User
ze zijn er in verschillende kleuren sebastiaantje. geel,roze,rood,groen,paars.
zelf heb ik alle kleuren behalve de groene.

Als je de ballon op zn kop houdt met de brander naar boven dan kan je hem alleen aansteken. als de brander brandt, dan pak je gewoon rustig de punt van de ballon. je ziet hem dan vanzelf bol komen te staan.

Ze blijven ook tekoop, want deze voldoen aan de wetterlijke eisen. (heeft met het formaat te maken)

Ik weet dat er meer kleuren zijn, maar bij ons bij de action waren er alleen rode (trouwens jij hebt ook eenfoto gepost met een gele ballon). En ja, je kunt het ook alleen, maar met zijn tweeën is het handiger, vooral met de wind.

Greetz

Laatst bewerkt:

duke

Registered User
voor de mensen die mis hebben gegrepen:
Bij de makro heb je ze per 2 voor 4.75. iets duurder maar nog een schapelijke prijs. er waren er in best nog enkele honderden. Ik denk dat we ze veel gaan zien de komende jaarwisseling...

gietjo

Registered User
Bij mij in de buurt zijn de schappen bij de Action steeds maar leeg. ik kijk wel steeds ff als ik er ben, ook al heb ik er al genoeg.

Hoe zit dat bij jullie???

Laatst bewerkt:

sebastiaantje

Registered User
Bij ons bij de action UITVERKOCHT en komen niet weer. Ik vroeg laatst en een vrouw zei ' als ze er niet meer liggen zijn ze op' . Jammer dus.

P.S deze ballonen waren van vuurwerkland. Dit waren perfecte ballonen. Dezelfde, maar dan van een ander merk waren bij de welkoop 4,95 !!!! Niet meer normaal. Zag ik in het krantje van de welkoop die ik door de brievenbus kreeg

Greetz

sebastiaantje

Registered User
Hallo,

Weet iemand waar ik deze wensballonen nog kan kopen? Gisteren ben ik naar een fopshop geweest en heb daar drie kleuren bengaalse fakkels gehaald en vroeg naar wensballonnen. Die mevrouw zei dat het niet meer mocht, vanwege brandgevaar. Weet iemand of dat echt zo is, want bij een andere winkel zeggen ze dat ze weer komen dus, ik weet niet wat ik geloven moet. Ik mis ze in ieder geval wel!

Heeft iemand meer info???

Gr Sebastiaantje

Tony

Administrator
Medewerker
Hallo,

Weet iemand waar ik deze wensballonen nog kan kopen? Gisteren ben ik naar een fopshop geweest en heb daar drie kleuren bengaalse fakkels gehaald en vroeg naar wensballonnen. Die mevrouw zei dat het niet meer mocht, vanwege brandgevaar. Weet iemand of dat echt zo is, want bij een andere winkel zeggen ze dat ze weer komen dus, ik weet niet wat ik geloven moet. Ik mis ze in ieder geval wel!

Gr Sebastiaantje

http://www.ufoballon.nl/

Michel_G

Zilveren Member
Die mevrouw zei dat het niet meer mocht, vanwege brandgevaar. Weet iemand of dat echt zo is, want bij een andere winkel zeggen ze dat ze weer komen dus, ik weet niet wat ik geloven moet. Ik mis ze in ieder geval wel!

Gr Sebastiaantje

Zover mijn info rijkt zijn de wensballonnen inderdaad op last van de VWA (Voedsel en Waren Autoriteit) recent verboden. Meen dat hiervoor een korte overgangsperiode was aangekondigd waarin winkeliers hun oude voorraad nog mochten verkopen, maar dat daarna overgebleven voorraad vernietigd moest worden. (Van de overgangsperiode ben ik niet geheel zeker.)

De verkoop is dus nu inderdaad op last van de VWA verboden. Op welke gronden weet ik echter niet, maar ik kan begrijpen dat brandgevaar en eventueel kans op schade (nagloeiende resten die neerkomen op een auto, niet bevordelijk voor de lak) de zwaarst wegende redenen zijn.

jaspertjuh

Registered User

De webshop is helemaal leeg daar?

Ik heb nog een aantal ufo ballonnen liggen, direct leverbaar in de kleuren Pink, Lemon, paars en rood.
Kwaliteit is gegarandeerd beter dan de wensballon die de action verkocht, dit omdat ik ze zelf direct bij de fabriek heb besteld en veiligheid op mijn website hoog in het vaandel staat.

Bestellen kan via PyroPlaza.nl, er is nu toevallig ook een aanbieding, 3 euro per ballon, bij 5 ballonnen of meer een speciale markerstift met 2 diktes stift om al je wensen op de skylanterns te schrijven!

*Tot zover deze ongegeneerde zelfpromotie :tounge:*
De website van de VWA zegt verder nog niks over een verbod.

Laatst bewerkt:
Bovenaan