34746162
Red Eagle Registered User 9 januari 2012 #2 Wat een gave video nog nooit zoiets gezien. Erg leuk gezicht zo vanuit de lucht.
W Wolff_freak7 Registered User 9 januari 2012 #3 Erg gaaf! het lijken wel allemaal flitsen van een foto camera.
D danny21 Registered User 9 januari 2012 #4 Het is net als in een stadion, al die flitsen die je ziet. Leuk gedaan zo, had dit ook nog nooit zo gezien.
Het is net als in een stadion, al die flitsen die je ziet. Leuk gedaan zo, had dit ook nog nooit zo gezien.
Firecrack-R Registered User 9 januari 2012 #5 Kijk die cake dan! Welke? Ja ehm, niet die rechts maar daar links boven en dan 3....:hehe!: Nu even serieus, erg tof filmpje hoor. Ik vraag me af hoe dit er in Nederland uit zou zien.
Kijk die cake dan! Welke? Ja ehm, niet die rechts maar daar links boven en dan 3....:hehe!: Nu even serieus, erg tof filmpje hoor. Ik vraag me af hoe dit er in Nederland uit zou zien.
P p-aart-y FPM Hangouderen 9 januari 2012 #6 Heb me altijd al afgevraagd hoe dat er uit zou zien. Hartelijk dank voor het delen.
G Gertjanberg Registered User 9 januari 2012 #7 zo, dat is gaaf zeg!! ben benieuwd hoe het er boven nederland uitziet.
Red Eagle Registered User 9 januari 2012 #8 Gertjanberg zei: zo, dat is gaaf zeg!! ben benieuwd hoe het er boven nederland uitziet. Klik om te vergroten... Waarschijnlijk ongeveer zo
Gertjanberg zei: zo, dat is gaaf zeg!! ben benieuwd hoe het er boven nederland uitziet. Klik om te vergroten... Waarschijnlijk ongeveer zo
smilli FPM Filmer 10 januari 2012 #9 Prachtige video, altijd al afgevraagd of je van zo'n hoogte nog wat zou kunnen zien.