Well : 11-02-2013

stefantvs

Administrator
Medewerker
Datum: 11-02-2013
Plaats: Well
Provincie: Limburg
Straat: Kasteellaan
Wie: Katan Vuurwerk
Wat: Onbekend
Waarom: Onbekend
Tijd: Tussen 19:00 en 20:00

Dahustla

Registered User
Dit kon je echt geen show noemen. paar fonteinen, paar cakes.. klaar!

Mja.. katan.. zegt meestal al zat! Hoop niet dat er mensen speciaal voor zijn gekomen.

SLECHT!

R

Ronny Vos

Guest
Hoho,katan heeft het vuurwerk alleen ontstoken.Het vuurwerk is beschikbaar gesteld door een winkelier voor de carnaval.
Niet gelijk iemand aanvallen als je de inhoud niet weet!!!

stefantvs

Administrator
Medewerker
Ik begrijp het wel :) Opdracht is opdracht toch :) , Katan of elk ander willekeurig schietbedrijf wilt natuurlijk zoveel mogelijk de lucht in knallen , maar als daar geen budget voor is dan houdt het snel op.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Dit kon je echt geen show noemen. paar fonteinen, paar cakes.. klaar!

Mja.. katan.. zegt meestal al zat! Hoop niet dat er mensen speciaal voor zijn gekomen.

SLECHT!

Heeft niks met de schieter te maken.
Maar met de klant.
En de klant bepaald wat de schieter, moet afsteken.
In dit geval dus een paar fonteintjes.
Maar dat kunnen net zo goed 10.000 mortierbommen zijn.

Laatst bewerkt:

Dahustla

Registered User
U zegt in deze tijden nee tegen opdrachten die zorgen voor brood op de plank?

Wel als mijn naam hiermee aangetast wordt. Er stonden 200 man om me heen die het ook erg slecht vonden, en die zeiden: Wat een baggerbedrijf die dit afsteekt.

Heeft niks met de schieter te maken.
Maar met de klant.
En de klant bepaald wat de schieter, moet afsteken.
In dit geval dus een paar fonteintjes.
Maar dat kunnen net zo goed 10.000 mortierbommen zijn.

Kan dan wel zo zijn dat een klant het vuurwerk ter beschikking stelt, dan moet de schieter er nog het beste van proberen te maken. Zelfs dat werd nog niet gedaan. Ik begrijp best dat Katan niet de middelen kreeg om iets moois neer te zetten, maar hoe het geschoten werd was belabberd.

Dit is mijn mening en de mening van vele anderen om me heen.

Pyro Mike

Registered User
Dit had niks met budget te maken, maar de klant had zelf het vuurwerk beschikbaar gesteld en een schietlijstje en wilde dit in deze volgorde afgestoken hebben met dit aantal minuten. Klaar, punt uit en hier is geen inspiratie voor nodig en al heb je die wel dan kun je deze niet toepassen.
De klant vond het super vuurwerk, en dat is waar een afsteekbedrijf het voor doet. De meningen hier doen er simpelweg niet toe. Dat gefrustreerde gedoe altijd.

Tony

Administrator
Medewerker
Dit had niks met budget te maken, maar de klant had zelf het vuurwerk beschikbaar gesteld en een schietlijstje en wilde dit in deze volgorde afgestoken hebben met dit aantal minuten. Klaar, punt uit en hier is geen inspiratie voor nodig en al heb je die wel dan kun je deze niet toepassen.
De klant vond het super vuurwerk, en dat is waar een afsteekbedrijf het voor doet. De meningen hier doen er simpelweg niet toe. Dat gefrustreerde gedoe altijd.

Dat is niet helemaal waar Mike.
Jij als jonge gast met verstand van internet zou moeten weten dat dit soort berichten nooit meer worden vergeten door Google.
Dus als iemand op Katan vuurwerk zoekt en dan 99 negatieve berichten ziet over shows dan zal deze klant op zoek gaan naar een bedrijf waar wel positieve berichten over zijn.

Dat was even mijn note op jou reactie.
Ik heb de show volgens mij niet bekeken dus daar heb ik geen mening over.

Dahustla

Registered User
Dat is niet helemaal waar Mike.
Jij als jonge gast met verstand van internet zou moeten weten dat dit soort berichten nooit meer worden vergeten door Google.
Dus als iemand op Katan vuurwerk zoekt en dan 99 negatieve berichten ziet over shows dan zal deze klant op zoek gaan naar een bedrijf waar wel positieve berichten over zijn.

Dat was even mijn note op jou reactie.
Ik heb de show volgens mij niet bekeken dus daar heb ik geen mening over.

aangezien er een paar mensen van de Winkel zelf en de Carnavals vereniging ook veel kritiek hadden gekregen heb ik hen gewezen op wat Tony zegt. Het is nu eenmaal een klein dorp waar ook veel liefhebbers van Vuurwerk wonen. Die tamtam gaat snel..

Mja.. ik hou er maar mee op! Katan kan nooit tegen de kritiek die ze krijgen. Maar wel zielloos door blijven gaan!

djhekk

Banned
Zo gezellig hier
Zal ook maar eens een reactie geven.
Show was inderdaad niet een topper echter dit kwam door meerdere oorzaken en niet door 1.
Als voorbeeld een planet explosion leuke cake voor o&n in een show eigenlijk alleen per 2.
Als hij over moest dan het liefst in 3 à 4 min ( ben wel benieuwd wat dan de reactie was geweest)
Vooral omdat het aangekondigd werd als 11 min durende showroom de speaker.
Mvg rene

R

Ronny Vos

Guest
Wie zegt dat we niet tegen kritiek kunnen,maar jou manier van afzeiken voordat je weet hoe het in elkaar zit.
Budget,producten wat beschikbaar wordt gesteld door een winkelier.

Maar je zeikt maar lekker rond.
Ik ben wel benieuwd wat voor werk jij doet....

edje30

Registered User
Ik zou willen dat hij de showmovie van alphen aan den rijn of Werkendam of roosendaal of Oosterhout (NB) of Tilburg eens gaat kijken dan denk ik dat je wel anders piept.
Dit zijn maar een paar shows waar ze de "vrije hand" in hadden en deze waren echt Formidabel in mijn ogen. De reputatie van een bedrijf hangt niet af van 1 show met beperkingen.

Bovenaan