Welkom!

Tony

Administrator
Medewerker
Om het forum weer nieuwe power te geven heb ik besloten om een aantal mensen te vragen om te modden op ons forum. Ik ben nog op zoek naar een mannetje of 2 die ons kunnen versterken, op dit moment is ons team versterkt met Long time member en consumenten vuurwerk kenner MICKEYZEGTBOEM (Michel) en oude rot op het forum en iemand die al met ons gewerkt heeft member VONK (Paul)!

Beide heet ik (weer) welkom bij de site en veel plezier!

Zoals gezegd zoek ik nog minstens twee personen die ons team kunnen versterken als moderator. Moderator zijn bij FPM betekend niet alleen het aanpassen en verwijderen van berichten maar je moet ook iets toe te voegen hebben zoals nieuws, show info etc.

Ben jij die member die denkt dit aan te kunnen en daar ook zin in te hebben laat mij dit dan even weten doormiddel van een PM!

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Oude rot mmmm ga me nog oud voelen ook!
Goed om weer terug te zijn, heb er ook weer zin in.

Mickey ook welkom en we gaan er wat moois van proberen te maken.

gr.
Paul.

mickeyzegtboem

Registered User
Voor mij een frisse uitdaging om dit te gaan doen, na jarenlang voornamelijk veel gelezen te hebben, en de laatste 1.5 jaar ook het nodige filmwerk.
Ga mijn uiterste best doen om me zoveel mogelijk nuttig te maken te maken!

Paul, jij ook (opnieuw) welkom in de ploeg!

engrealat

Registered User
VONK EN BOEM.......dan moet goedkomen op de beste vuurwerk site ter.....

Allebei veel succes en plezier mannen !

Groeten,

Jeroen.

ps. Geachte iedereen: zal jullie allemaal wel blij maken met dit korte bericht maar ik ben de komende weken niet zoveel op FPM te vinden ivm de Diables en overige hobbies.
Ik hou jullie in de gatuhhhh....en kom natuurlijk af en toe ff ´praten´.....

Tony

Administrator
Medewerker
Vandaag hebben Roy en Yvette zich ook bij de groep van moderators gevoegd. Vroeger waren ze te vinden onder de naam Hanky Spanky maar het Spanken is een beetje stil komen te liggen dus hun naam is veranderd naar RoYvette. Ze gaan kijken of ze wat kunnen toevoegen aan FPM! Roy en Yvette veel succes en Welkom bij FPM!

dynasty fan

Registered User
tja wat eraf gaat moet er ook weer bij , sommige mensen zijn gewoon niet te vervangen (tony:idea::love:) , maar ik denk dat deze nieuwe crew members zeker wel 'n positieve boost kunnen geven aan fpm .

toch vindt ik het erg jammer om te zien dat er steeds wel weer iemandt afschijt neemt , soms gedeeltelijk , soms helemaal , erg zonde !! .

roy , yvette , michel , paul , ook van deze kant , erg veel succes toegewenst .

Laatst bewerkt:

Schuim

Moderator
Medewerker
Vonkie is terug! olé olé!!! :love:

En je had niemand beter dr bij kunnen nemen dan Michel!!

Hulde!

Bovenaan