Welkom Jasper - Schrijver + Moderator

Tony

Administrator
Medewerker
Mannen,

ik wil jullie graag voorstellen aan een nieuwe crew member. Sommige van jullie zullen hem al kennen of in ieder geval zijn (oude) website Pyroplaza. Het heeft even geduurd maar vandaag is het zover en mogen we hem bij de club verwelkomen.

Jasper heeft de status moderator in zijn naam staan maar dit kan binnenkort veranderen want dat is puur voor als het nodig blijkt te zijn. Jasper zal voornamelijk artikelen voor ons gaan maken over vuurwerk gerelateerde onderwerpen (Zie zijn website). Ik vind dat hij dat heel erg goed doet en op een hele leuke manier en het is iets wat meer aandacht verdient.

Ik ben dan ook zeer blij dat hij ons team zal versterken!

Jasper, WELKOM

Laatst bewerkt:

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Heel veel succes met schrijver en moderatoren jasper!
Ik zal het je niet gauw na doen om zulke mooie teksten te schrijven.:smiling:

jaspertjuh

Registered User
Hey allemaal,

Allereerst onwijs bedankt voor de positieve reacties en het warme welkom. Ik vind het erg tof om voor een site als Freakpyromaniacs te mogen schrijven en met zo'n gezellige doelgroep gaat het absoluut een succes worden!
Mensen die mij nog niet kennen kunnen hier een korte autobiografie vinden :tounge:

Ik heb er onwijs veel zin in en hoop dat jullie net zo veel plezier zullen beleven aan het lezen van mijn artikelen, als ik aan het schrijven.

Als jullie vragen hebben, meer over mij willen weten o.i.d hoor ik het graag!

- Jasper.

elmo

FPM Moderator
Welkom Jasper bij de FPM-crew, heel veel plezier en ik weet zeker dat je het tot een succes brengt.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Welkom Jasper! Goede leuke stukken schrijf je altijd! Kan me nog een stuk over de vuurwerkbril herrineren.

Nogmaals welkom en heel veel succes!

Groet Dim

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
suc6 jasper en dat je maar wat actiever mag zijn als de rest van de nepfreakken !!
doe je best en laat zien wat je in huis heb.

Bovenaan