Welke romeinse kaarsen te nemen

slingerland81

Registered User
Zoals we allen weten zijn er heel wat romeinse kaarsen op de markt te krijgen. Omdat mijn ervaringen niet zo rijk zijn wat romeinse kaarsen betreft wil ik éénieder vragen wat nou juist de aan- en afraders zijn.
Dan wil ik dit topic beperken tot de romeinse kaarsen die voor de nederlandse consument geschikt bevonden zijn.

recemonster

Registered User
mischien een stomme vraag: maar zit er veel verschil in romeinse kaarsen dan??

ik koop zelf altijd gewoon de goedkoopste XD

sebastiaantje

Registered User
Hij zal wel de candles bedoelen neem ik aan

De crackling candle van lesli en brave en wichers zijn top.
De fire balls van wollf ook. Heb ik voor twee jaar terug gehad en zijn er n og steeds. Goede harde burstknallen ook.

Greetz

Laatst bewerkt:

slingerland81

Registered User
Ik begrijp uit bovenstaande dat er romeinse kaarsen en candles zijn. Wat daar dan weer het verschil is weet ik niet. Ik heb het over de lange stokken met lontjes aan de bovenkant met een hoeveelheid schots 5,10 etc etc. Het kunnen balletjes, crackling, thunders, boeketten of wat dan ook zijn. Ik hoop hiermee meer richting aan de topic toegevoegd te hebben.

GMP82

Zilveren Member
candles zijn kaarsen....
het enige verschil is kaliber, effect, aantal schoten etc.

de vraag is, wat voor candles/kaarsen zoek je?
Immers lichtkogels en boeketten kan je niet vergelijken

Phantom

Registered User
Zelf heb ik er goede ervaringen met de Thundersky(10 shots 4,50€) en de Fire Balls (5 shots 2,50€) van Wollf. En de iets duurdere Thunder Flowers (5 shots 5€) van Proline is ook erg leuk.
Wat ik zelf er mooi vind aan deze kaarsen is dat ze niet zo hoog schieten waardoor het boeket erg groot lijkt! En de prijs is ook erg mooi.
(Ik hoop dat je dit bedoeld)

Bovenaan