Welke pot/cake/vuurpijl vind je het beste???

Status
Niet open voor verdere reacties.

happy4ever

Registered User
Ik weet dat het bijna niet te doen is omdat je tegenwoordig zoveel keus hebt, en iedereen zijn eigen favoriet heeft maar toch stel ik de vraag. Welke pot vind je het beste, en dan onderverdeeld onder kruitgewicht en uitwerking.

Hieronder de categorieën:
Tot 100 gram
Tussen 100 en 200 gram
Tussen 200 en 300 gram
Tussen 300 en 400 gram
Tussen 400 en 500 gram
500 gram
Tussen 500 en 1000 gram
Tussen 1000 en 1500 gram (dit zijn de zgn kartonverpakkingen die je door kunt lonten)
Tussen 1500 en 2000 gram (dit zijn de zgn kartonverpakkingen die je door kunt lonten)
Tussen 2000 en 3000 gram (dit zijn de zgn kartonverpakkingen die je door kunt lonten)
Tussen 3000 en 4000 gram (dit zijn de zgn kartonverpakkingen die je door kunt lonten)
Knalcake
Fluitcake
Waaiercake
Vuurpijl (sier)
Vuurpijl (knal)

D

Deleted member 17038

Guest
Ga je in je starttopic ook bijhouden welke producten het meest genoemd worden? En wat zijn eigenlijk jou eigen favorieten?
Misschien is dat trouwens net iets passender om het favoriet in plaats van beste te noemen. Ik vind tegenwoordig zoveel vuurwerk goed! Maar ik heb ook een paar favorieten die niet persee het beste zijn!

Tony

Administrator
Medewerker
Ik denk dat dit niets word.
Ik gooie hem even op slot.

Straks op 1 Januari maken we threads aan van elk merk waar mensen dan kunnen zeggen wat hun toppers en floppers waren en dat verhaal kunnen we dan verzamelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan