Welke pakket moet ik nemen...ik weet het niet meer

Sophie

Registered User
Hallo allemaal,

Ik ben al een tijd aan het lezen op het forum of ik ergens wat kan vinden over vuurwerk pakketten maar ik kom er niet uit..
Ieder jaar ben ik volop bezig met het zoeken van een geschikt pakketje..zoiets waar je van zegt: Ja dat is nou leuk :smiling:
Helaas heb ik ieder jaar weer wat tegenvallers..van die plofpotjes waar je je min of meer voor schaamt als de buren het zien :embarrased:
Ik heb Proline, Dynasty, Crown geprobeerd maar in die pakketten zit 1 leuk ding..en de rest is niet wat het moet zijn..
Kan iemand me misschien op weg helpen met iets leuks?Of een aanrader?
We zitten te denken aan een bedrag van 50 tot 70 euro..mag ook iets meer zijn. Wil wel graag meerdere dingen..dus een pakket zou dan toch met meest ideale zijn..
Hoop dat jullie me wat tips kunnen geven..

Groetjes Sophie

Tristan

Registered User
Als je er ook nog vuurpijlen bij wilt kun je de Rocket boom pijlen nemen. 5 leuke pijlen voor €12,50
Heb je een leuk pakket voor ongeveer €80,-

GMP82

Zilveren Member
rocket boom worden restpartijen van verkocht, is dus bji veel winkels niet verkrijgbaar (dus uitverkocht)

Martin1988

Registered User
mischien de imperial 10,20 van dynasty of de magic sky voor 17,40 weet zo niet of het leuke pijlen zijn maar ze vallen een beetje in je budget

Bovenaan