Welke importeur heeft het mooiste artwork van 2009?

Welke importeur heeft het mooiste ARTWORK van 2009!?

• Total voters
    79

Tony

Administrator
Medewerker
Tegenwoordig zien we niet alleen maar meer importeurs en collecties voorbij komen maar ook het artwork blijft zich opstapelen. Ik ben wel benieuwd van welke importeurs jullie de labels (Artwork) het mooist vinden. Laat ons in deze thread weten welke lijn van welke importeur jullie er het mooist uit vinden zien.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik vind het Artwork van Pyrostar Nederland er echt uit knallen.,Wat ziet dat er strak en mooi uit.
Mijn stem gat dus naar Broekhoff vuurwerk.

shinji

Moderator
Medewerker
De meeste labels vind ik verschrikkelijk, voorbeelden daarvan zijn Wolff en Shogun. Een paar vind ik goed en herkenbaar, prof.serie Diamond en Lidu. Maar degenen die er echt uitspringen zijn Bonfire exclusive en Pyrostar. Dat rode label van Bonfire springt zo uit de vitrines naar je toe en Pyrostar is eigenlijk precies wat een vuurwerlabel moet zijn. Mijn stem gaat toch naar Bonfire.

Beekje

Registered User
Velen vinden het vuurwerk niet altijd geweldig van Broekhoff maar ik denk dat de labels, folders en dergelijke wel de eerste en de beste ooit zijn:cool:

Quadriffis

Registered User
Ik vind black label, prof.serie Diamond collectie en Skyline alledrie geweldig mooie labels hebben.

Verder vind ik dat Lesli en Broekhoff ook altijd zeer professioneel ogen.

Jean Cross

Registered User
Mijn votes gaan uit naar Lesli en Schuurmans.

De vormgeving van Lesli vindt ik al jaren mooi, strak en van deze tijd. De onderlinge collecties zijn duidelijk te onderscheiden en er wordt met de verpakking geen verwachtingspatroon geschetst (mogelijke plaatsjes van uitwerkingen).

De nieuwe Pyro Shopper lijn ziet er ook weer goed uit. Simpel en stoer.

De Professional serie van Schuurmans is qua naam en vormgeving ook erg strak. Helaas heeft de Diamond collection wel wat foto's op cakes, die niet overeenkomen met de uitwerking, zonde.

Bij andere importeurs zijn het voornamelijk losse cakes die mooi zijn, zoals de Sniper (Wolff). Dit kan mooier en consequenter.

NGB

Registered User
Al van jongs van aan heb ik ze van Schuurmans altijd het mooist gevonden,
Maar Wolff maakt de laatste jaren ook steeds mooiere labels,
Heb dus perongeluk alleen voor de eerste gevote :push:

shinji

Moderator
Medewerker
Toch knap van Wolff, dat ze met hun afzichtelijke "computerspelletjes labels" de juiste doelgroep te pakken hebben

Bovenaan