Welke Importeur gaf de beste FINALE na de winkeliersdemo!

Wie schoot de beste final demo?

• Broekhoff

Stemmen: 3 7,7%
  • Cafferata

Stemmen: 10 25,6%
  • Lesli

Stemmen: 2 5,1%
  • Wolff

Stemmen: 12 30,8%
  • Weco-Gbv

Stemmen: 0 0,0%
  • Royal Fireworks

Stemmen: 9 23,1%
  • Beko

Stemmen: 3 7,7%

• Total voters
    39
Status
Niet open voor verdere reacties.

KruitFreak

Registered User
Heb er maar twee live gezien, de rest op film.
Ik ga zeker voor Wolff (de eerste dag). Een prachtige demo met een enorme finale!

Roeland FPM

FPM Filmer
Ik kies voor Cafferata EN Broekhoff. Aan de demo van Cafferata heb ik zelf meegeholpen, maar daardoor kies ik niet expres voor hun. Ik vond Cafferata wat netter geschoten, máár Broekhoff vond ik ook heel netjes! Het nadeel bij Broekhoff was dat ze heel veel in de finale schoten (incl. shells) en doordat ze zoveel producten hadden denk ik dat het ook wat moeilijker schieten was dan de demo van Cafferata. Vond ze dus allebei erg netjes en daarom is het ook moeilijk om een keus te maken!

Wolff vond ik ook erg goed, had van mij iets minder langdradig mogen zijn maar vond hem verder heel netjes geschoten, vooral de Silver salute's waren erg leuk op het eind!

mickeyzegtboem

Registered User
8" shells maken nog geen goede finale....

Bovendien is ano geen importeur maar een winkel.
Tegen die tijd maken we daar wel een topic voor aan, dan mag je daar lekker verder reclame gaan maken....

Michel_G

Zilveren Member
8" shells staan voor mij niet garant voor een goede finale...... Goede finale wordt niet bepaald door het geschoten kaliber shells (alhoewel het er zeker aan bij kan dragen), maar door de creativiteit, samenhangen, afwisseling, goede opbouw, etc. etc.

Ligt er maar net aan hoe je alles verwerkt in een finale..... Crappy finale schieten met op het eind 5x 8" of super finale schieten met max 3"/4", dan ga ik liever voor het laatste!

Enniewee, wil hier niet mee zeggen dat Ano geen super goede finale tentoon kan gaan spreiden, maar er is meer dan een paar 8 inchers nodig om dat voor elkaar te krijgen. Ben benieuwd (naar de filmpjes)!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan