Dat is alleen puur voor de voetbalfans die daar bijvoorbeeld bij betrokken zijn geweest. Geen enkele (nou jah 1 dan) vuurwerkliefhebber connect Beverwijk met voetbalrellen. Iedereen denkt direct aan het brandwondencentrum. Ik zou hem gewoon laten staan
Het spijt mij Toon, ik heb dit ding aan verscheidene mensen laten zien, en ik kan mededelen dat de mensen die ik dit heb laten zien nooit betrokken zijn geweest bij de rellen in Beverwijk en al die onzin. Ook mensen die nooit betrokken zijn geweest bij allerlei vormen van wangedrag kunnen een bepaalde associatie hebben die eigenlijk niet gewenst is. De meeste mensen die ik hier over geraadpleegd heb, associëren deze Beverwijk slogan met iets anders dan het brandwonden centrum. Sommigen wisten niet eens dat er uberhaupt een brandwondencentrum in Beverwijk is.
Nu wil ik het niet op de spits drijven verder, maar ik wil alleen maar aangeven dat associaties van mensen soms anders kunnen zijn dan datgene wat aanvankelijk verwacht wordt. Ik wil er alleen op wijzen, dat het mogelijk is dat iemand aanstoot zou kunnen nemen aan zo'n poster, hoe goed het ook bedoeld is namens jullie.
Misschien het negatieve dan weer omdraaien naar het positieve. Ok, er zijn mensen die niet weten wat het brandwondencentrum is en dat is niet gewenst. Laten we ons dan maar eens inzetten voor brandwondencentrum in Beverwijk zodat men weet dat dit centrum in Beverwijk is en dat het de functie heeft om mensen met brandwonden te helpen herstellen zio ver dat mogelijk is.