Welk vuurwerk kopen?

limbo28

Registered User
Beste mensen,

ik heb nu 4 folders in de bus gehad (lesli vuurwerk, broekhoff, zena en schuurmans vuurwerk) zelf woon ik op nog geen 2 km van de duitse grens. vorig jaar ook een tripje naar duitsland gemaakt en ook nederlands vuurwerk gekocht van wolff (helaas is dat nu lesli geworden)

ik wil ongeveer 100-150 euro uitgeven, waarvan ongeveer 50 euro in duitsland.

graag enig advies wat het mooiste vuurwerk is.

alvast bedankt

painkiller

Registered User
Hoi,
Ik kom ook uit de buurt van roermond en denk dat je dan het beste naar zena kunt gaan. In weert kan je trouwens wel wollf vuurwerk halen want eurotackel is er inderdaad mee gestopt :mad:

Voor de rest moet je maar wat in de database kijken om het kiezen makkelijker te maken.

Succes

bloodveins

Registered User
Ligt er helemaal aan wat je zelf mooi vindt en hoeveel je wilt. Als ik jou was had ik in Duitsland in ieder geval bij de Aldi/Lidl inkopen gedaan daar heb je leuke cake's voor rond de 5 euro!

limbo28

Registered User
ik ben ook van plan om naar de aldi / lidl te gaan. Vorig jaar ook geweest en prima potten voor weinig geld.

maar wat zijn nog goede potten of pakketen (mooie effecten e.d.) in nederland, bij de leveranciers die ik al heb genoemd??

glennvrolijk

Registered User
dat is waar je van houdt genoeg 500 grams cakes te krijgen effe googlen en dan heb je het filmpje [als het er al niet bij staat] ben zelf tevens fan van Thor cakes je hebt daarvan ook voordeelpaketten van zoals messier 12 voor 110 euro

Bovenaan