Welk product blijft jou altijd bij, en waarom?

Hyper

Registered User
Vanuit de ervaring van iemand die in de jaren '90 tiener was en helemaal verslingerd aan vuurwerk:
  • Swiss Silver Fountain van Schuurmans. Mooie zilver vulkaan.
  • "Up Up Game" pijltjes van Flower Basket. Wat duurdere fluit babypijltjes die in drie fluiten de lucht in gingen.
  • De grote zwermpotten uit de jaren 80/90 van Red Lantern: Cloud Dragon, Yellow Bees, Big Snow, Bumper Harvest, Green Bamboo
  • De Satellite Killer van Schuurmans. (Batterij met babypijltjes)
  • De rode scheepslichtkogels die minutenlang over de stad dreven.

Z@P

Registered User
Ik kan hier dan wel pagina’s volschrijven. Even kort. Babypijltjes begin jaren 90. De moontravelers, vele pakken van afgestoken en lol aannbeleefd. Vorig jaar kwam ik de Funke baby rakete titan salute tegen, was pure nostalgie weer even.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ik ben toen ik nog een klein lief ventje was aardig onder indruk van de parachute single shots geweest.
Ik heb nog steeds een parachute manie, maar helaas in Nederland niks nakkes nada meer te koop wat parachutes betreft.
Ik werd tijdens de 3 Fallas reisjes echt blij dat dit soort artikelen nog wel te koop zijn in Valencia.
Later toen ik wat groter was heb ik een parachute pijl gekocht in een winkel samen met mijn grote zus.
Dat vind ik echt geweldig, ik blijf stiekem genieten van flares en die zie ik best veel tijdens oud en nieuw.
Ik ben ermee gestopt, ik vind ze te link.
Maar ik heb wel stiekem genoten toen er na de vuurwerkshow vanwege de Rijnweek in Rhenen er een stuk of 30 in de lucht zweefde.
Lekker naar kijken totdat ik er geen 1 meer zag, geniet momentjes, de kers op de taart.

Bovenaan